Araba Parkı ile İmtihanım

in #tr6 years ago

Nedendir bilmiyorum ama her zaman böyle olmam, bazen insan tutulur ya, eli ayağı birbirine dolanır ve bir şey yapamaz öylece kala kalır ya. Ben de bugün aynısını yaşadım. Her zamanki gibi evimin önüne geldim, arabamı park edecektim ama o iki araba arasındaki boşluğa bir türlü giremedim. Bir ileri yaptım, bir geri yaptım, bir daha ileri, bir daha geri, yok olmuyor. Bir türlü senkron tutturamadım. Belki 20 dakikaya yakın uğraştım, sonuç; yani 20 dakikadan sonra artık o araba oraya girsin değil mi?


Photo

Bazen hani yollarda görüp de istemeden kızarız ya, bayan şoförler yüzünden trafik tıkanıyor şu oluyor, bu oluyor diye.

Yok be abi aslında olay öyle değilmiş. Onlar bizden daha iyi kullanıyorlar. En azından biraz daha sorumlu biraz daha akıllı davranıyorlar bu yüzden de tedbirli davranarak yavaş gidiyorlar. Tamam zaman zaman yolları tıkıyorlar, zaman zaman içinden çıkılmaz hal de alıyorlar, bizi de çileden çıkartıyorlar ama bunları yapan, belki bir elin parmaklarını geçmez.


Photo

Bunu kesinlikle tamamına mal edemeyiz, aynı şekilde etrafımıza baktığımız zaman, bazen ben dahil bir sürü erkek şoför sıkıntı çıkartıyor. Ne adam gibi araba kullanabiliyor ne de trafikte olmanın hakkını verebiliyor(uz)lar. İşte tamda bu yüzden bir daha kesinlikle şoförlere, özellikle bayan şöförlere bir kat daha fazla saygı duyacağım.

Bir sonraki farklı alan ve farklı konudaki paylaşımmımda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

Üstad bu yazınızdan sizin usta denecek kadar iyi bir şöför olduğunuzu ve alçakgönüllülüğü elden bırakmayıp, diğer erkek şöförleri, özellikle bayan şöförler konusunda olmak üzere çok güzel uyardığınızı anlıyorum. Tebrikler :)

Çok keyifli bir post olmuş reis :) Biri bir şey yaptığında bu yaptı denmez, bunlar yaptı denir. Bizim toplumda bu şekilde adepte olmuş bir toplum olduğundan yapacak bir şey yok. Çok beğendim kısa ve güzel bir yazı olmuş, tebrikler :)

Beğenmenize sevindim. Teşekkürler..

Çok doğru konuşmussunuz. Bu işin ciddiyeti kesinlikle yok keşke sizin gibi düşünen insan sayısı her geçen gün artsa...

Umarım artar. Teşekkürler...

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by TarıkHakan55 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 55747.05
ETH 2955.70
USDT 1.00
SBD 2.13