LOLCOIN; Blockchain Bazlı Çevrimiçi Eğitim Platformu

in #tr5 years ago (edited)

Eğitim, modern dünyanın en önemli parametrelerinden biridir. Eğitimin önemi gün geçtikçe artmaktadır. Eğitim, eskiden, bir mesleği edinme süreci ya da hayata hazırlanma süreci olarak algılanıyordu. Şimdilerde ise eğitimin işlevi bundan çok daha fazlasıdır yani eğitim, yaşamla bağlantı kurmanın en önemli yoludur.

İnsanlar Dünya'ya ilk ayak bastıkları andan itibaren keşfetmek ve öğrenmek istediler. Bu onu insan yapan en temel özelliklerden biridir. Bugün, eğitim bir ömür boyu devam eden açık uçlu bir süreçtir.İçinde yaşadığımız çağın bilgi çağı olması da eğitimin önemini artırdı. Eğitimin insan yaşamındaki önemi hakkında birçok makale yazılmıştır. Bu yazımda ben de eğitimin öneminden ve blockchain çözümünden bahsedeceğim.

LOLCOIN'in hedefi:

Bu proje tüm teorik ve pratik bilgilerin kavramını değiştirerek tüm yüksek öğretim sisteminde devrim yapmayı amaçlamaktadır. Daha basit bir şekilde anlatmak için , Lolcoin projesinin herkesin kaliteli ve modern bir eğitim alabileceği benzersiz bir blokzincir platformuna sahip olduğunu açıkça söyleyebilirim. Bunun ötesinde, yaşadığımız yüzyılın en gelişmiş ve popüler yönlerini öğrenerek, yapay zeka alanında birçok yönden geliştirilen bir proje olacak.

Lolcoin , dünya standartlarında yüksek eğitime sahiptir. Bu standart Avrupa uluslararası üniversitelerinin eğitim seviyesine uygundur. Ayrıca, bu proje, merkezi olmayan bir blok zinciri ağında güvenli bir şekilde saklanan eğitimsel ve dijital materyaller için gerekli tüm sertifikaları ve soyutlamaları kullanacaktır. Dünyanın her yerinden herkes yüksek kaliteli eğitim alma şansına sahip olacak. Çevrimiçi modda, hem üniversite becerilerini hem de derecesini geliştirmek için çeşitli testler yapılacaktır.

Platformun çalışma prensibi, tüm biyometrik parmak izleri ve sisteme tam kayıt için gerekli çeşitli kişilik yorumları dahil adayları test etmek için detaylı algoritmalar ile hazırlanmıştır. Çevrimiçi Öğrenim sisteminde birçok avantaj vardır . Adaylar için kaynaklara erişimde bir sınır olmayacaktır. Bu herkesin, nerede olursa olsun ÇevrimiçiÖğrenmeye başlayabileceği anlamına gelir. En önemli ayrıcalık, herhangi bir akıllı cihaz veya bilgisayar aracılığıyla bu uygulamaya sınırsız erişim hakkı olacaktır. Uygulama halihazırda bunun için geliştiriliyor. Bu sayede öğrenciler grup sohbetlerine gerçek zamanlı olarak katılabilecekler. Bu şekilde ödevleri tartışabilir, yeni kurslar hakkında bilgi alabilir ve diğer önemli noktalar hakkındaki uyarıları okuyabilirler.

Token Bilgileri ve ICO:

Platform içinde kullanılabilecek ve bazı avantajları olan bir iç token olacaktır. Token sembolü olarak "LOL" belirlendi. Ethereum blockchain temelinde geliştirilecek ve ERC20 standardında olacaktır. Model olarak Güvenlik Tokenleri Teklifleri (STO) fon oluşumunu seçti. Bir LOL token fiyatı 0,07 USD' dir. Ödemeler ETH olarak kabul edilecektir. Softcap: 10.000.000 USD, Hardcap: 42.000.000 USD olarak belirlenmiştir.

Yol Haritası:

Sonuç olarak:

Bu tür eğitim projeleri birçok kişi tarafından kullanılıyor ve seviliyor. Eğitim tüm hayatımız için çok önemli olduğunu düşünürsek, bu projenin gün geçtikçe popülerliğinin artacağını düşünüyorum. Bu nedenle, şimdi bir yatırımcı olmak, projeyi desteklemek anlamına gelir ve ileride bu, güçlü bir yatırım olabilir. Her yıl milyonlarca öğrenci, gelecekte yalnızca nezih bir eğitim almak için değil aynı zamanda prestijli ve popüler bir işi olması için ne yapacağını ve nereye gideceğini düşünüyor. Bu nedenle, geleceği veya çocuklarının geleceği hakkında endişelenen herkesin en azından LOLCOIN kavramına aşina olması gerektiğine inanıyorum .

Lolcoin hakkında detaylı bilgi için aşağıdaki linklere gözatabilirsiniz:
Website: https://loleiu.io
Telegram: https://t.me/joinchat/G1P6Ag0hh6lVrk0pvRx1mA
Whitepaper: https://loleiu.io/docs/LOL_WP.pdf
Bitcointalk ANN Thread: https://bitcointalk.org/index.php?topic=5128468.0
Facebook: https://www.facebook.com/LOLTOKEN/
Twitter: https://twitter.com/coin_lol
Medium: https://medium.com/@LOLTOKEN_EIU.AC
Reddit: https://www.reddit.com/r/LOLEIUofficial/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/eiu-paris/
My Bitcointalk Profile Link (leprakon): https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1302336

Sort:  

LOLCOIN gibi eğitim projeleri birçok kişi tarafından seviliyor ve kullanılıyor. Bu proje eğitim hayatı için çok önemli ve bence ileride çok popüler olacak

Blockchain gibi bir devrimin, eğitim alanında da devrime yol açması zaten çok olası bir beklenti. Teşekkürler yazı için.

LOLCOIN öğrenciler için yeni bir soluk olabilir. Eğitim alanında devrimsel bir yenilik görebiliriz.

Eğitim alanındaki projeler her zaman ilgimi çekmiştir. Lolcoin yakından takip edeceğim projeler arasında. Ayrılı bilgi için teşekkürler

Eğitim sistemine oldukça farklı bir bakış açısıyla yaklaşan bir proje . Bu proje ile artık öğrenciler daha kaliteli eğitim alabilecekler

Lolcoin projesinin herkesin kaliteli ve modern bir eğitim alabileceği benzersiz bir blokzincir platformuna sahip. Bunun ötesinde, yaşadığımız yüzyılın en gelişmiş ve popüler yönlerini öğrenerek, yapay zeka alanında birçok yönden geliştirilen bir proje olacak gibi görünüyor. Takip edeceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98