Etkileyici Filmler

in #tr6 years ago (edited)

0218951381812278.JPG_1518383_buyuk.jpg

Merhaba arkadaşlar,

Film izlemeyi sevenler için bir post hazırlıyorum şuan. İzledikten sonra beni derinden etkileyen, belli bir süre etkisinden çıkamadığım filmleri siz değerli insanlarla paylaşacağım. Belki sizleri de, beni etkilediği gibi etkiler ve keyif alırsınız. Öncelikle hayatımda izlediğim en iyi filmi ve beni gerçekten etkileyen film ile başlayacağım. Çoğunuz belki izlemiştir ve sizi de etkilemiştir. İzleyemeyen arkadaşlar kesinlikle izlesinler.

1 - Interstellar (Yıldızlararası)

Bu film benim hayatımda izlediğim en iyi film diyebilirim. 3 defa sinemada izlemiştim. Her izlediğimde aynı etkiyi aldığım, sıkılmadığım bir filmdir. İzlemeyen arkadaşlar kesinlikle izlesinler. Christopher Nolan bu işin ustası gerçekten. Yine yapmış yapacağını. Şu adam film çeksin de izleyelim diye bekleyenlerden biriyim ben de. Çektiği bütün filmler efsane diyebiliriz. Bu filmde benim için efsane. Matthew McConaughey için söyleyecek fazla bir söze gerek yok. Tek bir kelime ile harika diyebilirim. Lafı fazla uzatıp canınızı sıkmayalım. Kesinlikle izlemeyenler izlesin :)

interstellar31.jpg

2 - Inception (Başlangıç)

Yine bir Christopher Nolan filmi ile karşınızdayım. Bu filmi eminim çoğunuz izlemiştir. İzlediğim en iyi filmlerden biri olduğu için paylaşmak istedim sizlerle. Oyuncu kadrosu mükemmeldir. Leonardo DiCaprio bu filmle nasıl ödül alamadı diye üzüldüğümüz bir yapımdır. Aynı şekilde yapımda yer alan diğer oyuncularda çok iyiydi diyebilirim. Öyle bir film olsun ki, izledikten sonra etkisinden çıkamayayım diyen arkadaşlar kesinlikle izleyin. İzlemediyseniz tabi :)

baslangic-68.jpg

3- The Prestige (Prestij)

Bu postta sizlerle paylaşacağım son film. Devamı gelecektir elbette, merak etmeyin. En başında dediğim gibi beni derinden etkileyen filmleri sizlerle paylaşıyorum. Çok fazla güzel film var evet. Fakat derinden etkileyen filmlerin yeri başka. Eğer bir film sizi etki altına alıyorsa, o film olmuş demektir. Prestij filmi de onlardan biridir. Belki bazılarınızı etkilemez ama beni etkiledi yani. Christian Bale, Hugh Jackman, Scarlett Johansson gibi muazzam oyuncuların yer aldığı bu filmi kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. Pişman olmazsınız :)

prestij-filmi-cumartesi-gecesi-trt-1-8730524_x_4404_o.jpg

Okuduğunuz için teşekkür ederim arkadaşlar.

Sort:  

@tanx, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86