You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 24.06.2018

in #tr6 years ago

Şahsen ben resteem yapmayi pek sevmiyorum... Yani desteklemek isterim hoşuma giden paylaşımları daha fazla kişi görsün diye. O yüzden benim düşüncem steemit de böyle resteem yaptıklarımız ayrı bir tab'da görünse ve kendi paylasdiklarimiz ayrı kalsa daha memnun olurdum. Yani Blog/Resteemed/Comments/ Replies diye olsaydı daha iyi olurmuydu sizce? .. Isteyen ayrı tutabilseydi yani..

Sort:  

Bunu pazarlara özel öyle olduğu için mi yazdın yoksa öneri olarak mı yazdın hocam :)

90% öneri olarak ve 10% pazar konusu :D
yok, yani resteem yapiyim ama çok karışık buluyorum bazen kişilerin ve kendi blogumu... sence daha iyi olmaz mı birisinin bloguna girince.. sadece gerçekten neyleri kendisi paylaşmış diye hemen gorebilsek... veyatta hiç paylaşmış mi değil mi diye.. bazilarinda bir sürü scroll yapip aramak zorundasın^^
neyse ben bunu bu pazar resteem ediyim böylece bu fikir belki okunup gerçekleştirilir :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24