You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitap Önerisi #1 | Posta Kutusundaki Mızıka

in #tr6 years ago

Sahane bir öneri! Bu kitabi bi kenara yazmaliyim. Baslangici cok iyi secilmis ve mektup hakkinda söylediklerine katiliyorum. Bizde (@safaax ile) mektuplasalim dedik tanistigimiz ilk gün. Sonra ama Almanya'dan Fas'a gider mi gitmez mi, ne kadar sürer dedim. O yüzden en azindan E-Mail sekline gectik, yazilarimizi da steemit de paylasiyoruz. Nerden nereye...
Bir gün kesin mektup da göndericem ama : )

Sort:  

Mektubun yeri başka olsa gerek. Uzun sürse de beklemenin lezzetine değer sanki :) Şimdi her şeyde olduğu gibi kolaya kaçıyoruz ama olsun onu da yapmayanlar var değil mi. E-mail ile de olsa yazmak ve beklemek güzel. Bundan yıllar önce Endonezya'dan bir arkadaşımla mektuplaşmıştım. Hâlâ saklarım mektupları, fotoğrafları. Sonra sonra azaldı, telefon çıkınca sms çıkınca o yıllarda, kesildi gitti mektuplaşmalar. Bu kitap da o ihtiyacı dolduruyor bir nevi. Teşekkür ederim yorumunuz için ☺️

Mektubun yeri ayrı tabii :)
İlk başta biraz da mesafe koymaliyimdir belki güven vermek için diye düşünmüştüm. Sonuçta bir kız'in adresini istemek zorundaydim daha ilk tanıştığım günde. Aslında problem olmazdı buda ama sanırım öğrenci yurdu'na hangi adrese nasıl gondericegimi ikimizde bilmiyorduk :D
çok hoş eskiden hatıraları saklaman :) benimde birçok eski notlar, kısa yazılar resimler duruyor taaa eskiden.. ara sıra bakıp onu bana veren kişileri anmak çok tatlı oluyor 😌

Biraz istifçiyim bu konularda galiba. Bazı şeyleri saklarım bi kutuda, bazı anları hatırlatan. Güzel bir güne ait ufacık bir nesne beni o güne bağlar. Arada dökerim, hepsine tek tek bakıp yeniden kaldırırım kutusuna :)

sayende istifci kelimesini ögrendim :=)
Bu konuda istifci olunca zarari dokunmaz ;)

Hatıralardır insanı yaşatan, değerli anılardır insanı ayakta tutan...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58131.27
ETH 2360.42
USDT 1.00
SBD 2.38