You are viewing a single comment's thread from:

RE: 2 ya da 5 Steem ödüllü Bitcoin tahmin yarismasi sonuclari

in #tr5 years ago

Ya hocam sen ne yüce gönüllü bir adamsın. Ne gerek vardı buna şimdi.

Eyvallah hocam, gönlünden kopmuş bana da ödül vermişsin ama bak söyliyeyim, ben kazanamadan steemitten gidemezsin dedim diye bana ödül verdiysen de bu saylanmaz. :))

Sort:  

Allah gönlüme göre versin ozaman.

🤣🤣 böyle düşüneceğinizi tahmin etmiştim. Ama bu size de birşeyler kazandırıp buradan arazi olmak için yapılan birşey deyildir. Daha önce zaten @etasarım a belirtmiştim, ahanda kanıtı:

Posted using Partiko Android

Tüh @etasarim o kadar heveslenmiş, keşke o sonuncu olsaymış 😂😂

Posted using Partiko Android

🤣🤣 gönül isterdiki herkes sonuncu olsun ama size nasip oldu. Sonuncu olmanın bile bir işe yaradığı Plattform da sizlerle beraber olduğum için çok mutluyum. 😉

Posted using Partiko Android

:)) Sonunculuktan hiç bu kadar keyif almamıştım. Looser'ların yüce dostu thales :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67