You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kitap #8 | Su Yıkamak

in #tr5 years ago

Ne güzel alıntılar yapmışsın, çok sevindim bunlarla bizi buluşturduğuna;

Şekere benzeyen yutkunmalar ve anne öpücüğü bekleyen soğuk yanaklar, orman olan çocuklar ve suyun yıkanmazlığı.

Ben hepsini çok sevdim, diğer kitaplarından da bahsederek dikkatine takılan şiir ve hikayeleri senin kaleminden okumak isterim.

Sort:  

keyifle okuduğum gibi yine keyifle anlatmaya çalışmıştım, beğenmen mutlu etti beni🎈

Şekere benzeyen yutkunmalar ve anne öpücüğü bekleyen soğuk yanaklar, orman olan çocuklar ve suyun yıkanmazlığı.

evet hepsi birbirinden güzel, diğer kitaplarındaki hava da daha bir başkaydı:)
teşekkür ederim, bahsetmek isterim onlardan da🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58270.16
ETH 2600.36
USDT 1.00
SBD 2.39