You are viewing a single comment's thread from:

RE: UNUTANLAR İÇİN...

in #tr6 years ago

Azıcık o gençle de empati kurmaya çalışacağım. O gencin annesine tepkisi, uzaktan görmediği bir ortamı bir bilmeyene anlatmanın zorluğundan kaynaklanıyor aslında. Bazı şeyler önünde olmayınca bildiklerini aktarmaya çalışmak %100 sonuç vermeyebiliyor. Hele ki aynı anda otobüse binmeye, bir yerlere tutunmaya çalışıyor ve de dışarıdan gelen seslere muıhatap kalıyorsa iş daha zor olabilir. Telefon hattının karşısındaki anne de muhtemelen, olmuyor işte ama sen bunu bana telefonda çözmelisin hissiyatı vermiştir gence. O da yetersiz gelmenin ve çözmsüz kalmanın stresiyle az biraz agresifleşmiştir. Yan yana gelince de güzel güzel anlatmışır diye düşünüyorum. :)

Sort:  

Bu konuda empati yapma konusunda çok haklısınız. O gencin ne hissedebildiğini de bence gayet iyi anladığınızı düşünüyorum. Belki de ben bu konuyu tam açamadım asĺında. Ben bu durumu maalesef cevremde de görüyorum. Sorun sadece bilgisayar, telefon,teknoloji veya uzaktan yardım degil. Haklısınız birseyleri görmeden anlatmaya öğretmeye çalışmanın çok zor bir durum olduğunun farkındayım. Şahit olduğum o konuşma bana, yazdıgım bu duyguları hissettirdi. Çevremde de buna benzer olaylara çok şahit oldum için olsa gerek. Evlatlar sanırım yanındayken de olsa annelerinin isteklerini yerine getirmek zor geliyor Oysa ki annelerine evlatları için birşeyler yapmak, zor gelmeyi bırakın zevk alarak yapıyorlar:)

Posted using Partiko Android

Sizin vurgulamaya çalıştığınız konuyu anlıyorum, haklısınız tabii, ben sadece farklı bir noktaya yaklaşmaya çalıştım :)

Ben de sizin ne demek istediğinizi çok iyi anlıyorum. O konuda çok haklısınız. Yazım da çok fazla açıklamaya girmediğim için sizin aracılığınızla anlatmaya çalıştım sadece. Umarım bu defa daha iyi anlatabilmişimdir:)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61796.23
ETH 2480.79
USDT 1.00
SBD 2.64