You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pasif kitle ihtiyacı - Steemit

in #tr6 years ago

O pasif kitle kısmen de olsa var ama steemit üyesi değiller benim gördüğüm. Benim arkadaşlarım var, burada paylaştığım bazı gönderileri diğer sosyal medya platformlarında paylaşmıştım. Onlar bu paylaşımları görüp dışarıdan okuyucular sadece. Steemitte şimdilik bir şey paylaşmayı ve bir beklentileri olmadığından üye olma ihtiyacı , sistemi anlama cebelleşmesi yaşamayı istemiyorlar.

Bu konuda biz bir şey yapamayız ama belki steemit bir şeyleri değiştirir. Mesela üye olamayanlar buradaki içeriklerin sadece giriş kısmını okuyabilirler, tümünü okumak isteyen üye olur. Ve tabii dediğin gibi observer tanımlaması da güzel. Steemit kullanıcılara böyle bir seçenek sunabilir. En azından bir şey paylaşmayı düşünmeyenler için. Bu kişilerde sisteme farklı şekilde dahil olur ve istedikleri zaman kullanıcı tipini değiştirme hakları da bulunur vs..

Sort:  

O insanlar hesap açabilir diyorum işte sadece bir şey yapma zorunluluğu hissettiklerinden açmıyorlar. Onu diyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57613.91
ETH 2390.20
USDT 1.00
SBD 2.43