You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hamburger Felsefesi

in #tr5 years ago

Seviliyorsun vesselam. Sana da selam olsun. Sırf sevildiğini duymak için böyle bir yazı kaleme aldığını anlamadım sanma. Ama şimdi resimlerin kaynaklarını belirtmemişsin diye seni sevmekten vazgeçen milyonlar olacaktır, demedi deme.

İlişki tanımın kusurlu ama çok üşeniyorum kafamdakileri toparlamaya. Kafam çok üşengeç bu aralar. İki insanın sevilme ihtiyaçlarını karşılamak için yaptıkları deneme olabilir bu ilişki. Risk barındırır ama yaşamak zaten tümden riske girmekle başlıyor.

Öyle işte, bişey bişey...

Sort:  

Evet ilişki tanımımda epey eksik var. En başta pek kapsayıcı değil. Sadece birlikteliğe uzanan ikili ilişkilerin başlangıcına yönelik konuştum. Aslında derdim tanımdan ziyade sıfat vermekti. Bu çıktı :) Bir hanımefendi ile üzerine sohbet ettik de o nedenle konuşulan kısmı yazdım.

Sevildiğimi duymak için steemit :) sevgili özgen mizahından hiçbir şey kaybetmemişsin :)

Görseller de bahsi geçen hanımefendiye aitti. Zamanında benimle paylaşmıştı. O nedenle kaynak belirtmedim. Milyonlar önemli yani ihmal etmem milyonları.

Bir gün seninle oturup sohbet edecek olsak, hep diken üzerinde olacağım sanırım. Acaba steemit'e nasıl düşecek bu diyaloglar diye. İfşa olacağım diye çok korkuyorum. Ama şunu anladım, öyle bir sohbet ortamına gelecek olursam, yanımda bazı görseller getirmeliyim.

😜

Ahahahah yok yok ben fotoğraf makinesi getirir iraden dışında görsel çıkartırım senden :) ayrıca şu görüşme işini de yapalım artık

Ayrıca bilmukabele efenim :) siz de seviliyorsunuz :)

İşte beklediğim cevap 👆🌟✌ 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60744.52
ETH 3381.73
USDT 1.00
SBD 2.57