You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Son Durum, Steem Tabanlı dApps Listesi Ve Diğer Konular

in #tr5 years ago

Steem fiyatı düşünce insanlar niye terk etti anlamadım ben. Yani gördüğüm kadarıyla kimse paylaşımlarından tatmin edici miktarlar kazanup da çekmiyordu zaten. Ya da ben bilmiyorum. Hem düşüş bir yandan sp arttırma için de iyi değil mi? Sanırım steemit in kazanç olayını öne çıkarması sonucu insnalar büyük hayallerle geldiler ve ilk devrilmede vazgeçiyorlar.

Sort:  

Büyük hayaller kısmına kesinlikle katılıyorum. Örnek vermem gerekirse, geçen senenin sonu ve sene başında Türkler olarak yöneldiğimiz bir proje vardı. Ben birkaç arkadaşımızla birlikte projede moderatörlük yapıyordum ve projeye katılarak ciddi miktarlar kazanılabiliyordu. O dönemde yeni gelen bir üyenin bana yazdığı cümleyi aynen hatırlıyorum : 1 aylık maaşımı 2 günde kazandım, bu değirmenin suyu nereden geliyor yahu. Abartmıyordu. Şimdi öyle bir dönemde gelenlerin beklentilerinin büyük paralar kazanmak olduğuna çok şaşırmamak gerekir. Nitekim fiyat düşüşü ve proje kısıtlamaları ile kazanç azalınca hızlı yaprak dökümü yaşandı. Geri kalanlarda da her fiyat düşüşü ile dalga dalga çekilmeler yaşandı. Genelleme yapmak çok doğru olmayabilir, tabii ki istisnalar var, ama gelinen son noktada durum insanların beklentileri konusunda hayal kırıklığına uğradıklarını gösteriyor bence.

1 aylık maaşımı 2 günde kazandım, bu değirmenin suyu nereden geliyor yahu. Abartmıyordu

Kripto piyasası da aynı şekildeydi o dönemler. Herkes emekli olma hayali kurmaya başlamıştı.Şimdi o dönem kazanılanlar bile kaybedildi neredeyse.

Evet, kripto piyasası çok zorlu dönemden geçiyor. Herkesler satarken almak ya da alırken kazanmak teoride kolay da başa gelince zorluyor. Çok sağlam bir psikolojiye sahip olmak gerekiyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63149.00
ETH 3156.91
USDT 1.00
SBD 3.85