You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Kimlik / İçerik Doğrulaması Nasıl Yapılır?

in #tr5 years ago

Ellerine sağlık. Biraz geç bir yorum bırakıyorum ama olsun :)

Ben zamanında steemite geldiğimde kendi blog yazılarımı koyduğumda üç dört defa çita efendi uğramıştı. O zaman uyarılmıştım dikkatli ol diye ama kimse steemcleaners a git doğrulama yap dememişti. Sanırım ben buralara geldiğim zamanlarda sen biraz uzaklaşmıştın. Ben her seferinde çitaya bu benim blogum diye cevap yazıyordum sadece :) Neyse ki kara listeye alınmamıştım. Hala daha onaylatmadım ama artık önce buraya yazdığımdan sorun olmuyor.

Sort:  

Teşekkür ederim. Evet benim olmadığım döneme denk gelmiş. O dönemi sorunsuz atlattığın iyi olmuş :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68255.87
ETH 3271.92
USDT 1.00
SBD 2.68