You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #8: Maonx

in #tr5 years ago

Röportaj için teşekkürler @damla. @maonx i daha yakından tanımama vesile olduğunu düşünüyorum.


Sevgili @maonx öncelikle doğumgünün kutlu olsun. Eşin ve çocuklarınla bolca keyifli, sağlıklı güzel yılların olsun.

Kuzular da çok tatlı, maşallah. Yüzleri her daim gülsün.


“Vay be, adamlara bak. Köşeyi dönmüşlerdir şimdi bunlar”

:)) Diğerlerini bilmem ama ben köşeyi döndüm ya, her köşede karşıma ned çıkıyor ve benden borç istiyor. Bunalttı beni, o sebeple artık köşelere uğramıyorum :))


Ayrıca belirtmek istedim; Burada yaptığın çizimler ve yoğun okumaları bildiğimden; gözündeki rahatsızlık gerçekten sürpriz oldu benim için. Umarım ki tıp müdahale yöntemleri konusunda kısa sürede gelişir bu konuda.


maonx kullanıcı adı seçimin çok güzel olmuş gerçekten de, şimdi buradan yürüyüp isim ve soyismini bulmaya çalışırım ben bir müddet :))


@avina 'nın sorusuna gelecek olursak, ben nedense böyle şeylere cevap bulmakta zorlanıyorum. Ama kızımın henüz 4 yaşında bile değilken, oynadığımız bir oyun esnasında söylediği bir söz vardı, hatta bunu kullandığım bir yazımda oldu;

Hayır, baba sen kaybetmedin, sadece kazanamadın demişti, ben; onunla oynadığımız oyunu kaybettiğimi söyleyince. Bu söz benim için çok anlamlı olmuştu.

Sort:  

Bu arada @tahirozgen ve @sahinadm @maonx için isim tahminim Mustafa soyisim sizde 😃

Tabi ki Osman. :))

Mustafa Osman.:)))
Güzel tahmin.

Hocam gerçekten çok müthiş bir söz, kızınıza teşekkür ederim :)
Yazdım aklıma bu sözü...

Ben teşekkür ederim bu güzel yorum için :) Kızının söylediği gerçekten çok güzel sözmüş. Çok anlamlı.

Çok teşekkür ederim hocam. Allah razı olsun.

Ben tıbbın bu konuda fazla gelişeceğini zannetmiyorum hocam. Adamlar şuanki yöntemlerle para basıyorlar zaten. Yeni yöntem bulmaya ihtiyaçları yokki.
İsmim kolay hocam. M ile başlayıp A ile biten fazla isim yok zaten ama soyadımı bulmanız zor olur.:)

Kızınızdan da müthiş bir söz gelmiş hocam. Çok anlamlı.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69849.38
ETH 3709.01
USDT 1.00
SBD 3.73