You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #7: Avina

in #tr5 years ago

Biraz gecikmeli olarak yeni okuyabildim. Ellerinize sağlık @damla & @avina.

Gerçekten de güzel bir röportaj olmuş. Her röportaj ayrı bir keyifle devam ediyor.

@avina gerçekten de aforizmalar bırakmışsın röportajında :) tebrik ederim.

insanlardan kaçarken şiire sığındım

kör birinin hayata tutunması şiirdir, dahası bir insanın baş ağrısı bile şiir olabiliyor

herkesin gözyaşı aynı şekilde akmaz kiminin içine akar kiminin içimize

Bazı sorularda kıvrak manevra ve güzel sözlerle de gizemini korumuşsun :)

Sort:  

Teşekkürler @tahirozgen
10 gün aradan sonra yeniden senin yorumlarını ve yazılarını okuyabileceğimiz için mutluyum. Sen yokken keyfimiz kaçtı bizim de.

Bu ince sözlerinden dolayı ben tesekkür ederim 💐 Keyfiniz her daim yerinde olsun.
Ben de tekrar idman ve ısınmalara başladım :)

Gözüm seni dün akşam aramadı dersem yalan olur, yine güzel bir yorumla geldin ama yani biz o konuları fazla şeetmesekmi? 😃
Birini tanımak için bu kadar yetmez mi ya gerisi biz bize dostum 😉

eyvallah dostum.

Konuları şeetmeyi zamana bırakalım tabii, her şeye bir defa da ulaşılmaz. Sindire sindire, tadını çıkara çıkara derinlere ulaşmak daha sağlam olur ;)

Yani şimdi bu yorumu okuyunca şöyle bi kendime çeki düzen verdim istemsiz, sanki gözün üzerimde 😃

🧐 👀 :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 68011.48
ETH 3275.77
USDT 1.00
SBD 2.64