You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemitte Birinci Yılımı Kutluyorum

in #tr6 years ago

Vaay çok havalı 😎. Tebrik ederim. Darısı 10. yıla diyelim :)

Bu arada fotoğraf yine yan olmuş, beni benden aldı, tam fotoya girecektim ki şu sabah ayazında suların içimde mahsur kalırım korkusuyla giremedim :)

Sort:  

Eveeet hocam 70 yaşında baycan nine oluncaya kadar buradayım inşallah:))

Fotoğrafları size özel çekip yan atıyorum hocam o güçlü hayal gücünüzden nasiplerini alsınlar diye yoksa nasıl döndürüldüğünü çok iyi biliyorum 😄
Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için hocam yorumlarınız ve yazılarınız sayesinde aşırı pozitif enerji yüklemesine maruz kalıyorum. İyiki burada bizler ve kendiniz için yazıyorsunuz. Bu arada rüya yorumum yarım kaldı en kısa zamanda tamamlayacağım teşekkür ederim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60984.95
ETH 2351.90
USDT 1.00
SBD 2.47