You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kısa Öykü Yarışması- Edebiyat Yarışmaları 2

in #tr6 years ago

😭 elim downvote çarpınca upvote u geri aldı geri upvıte yaptım haybeye 2 tam oy gücü harcadım, bu duruma uygun da bir atasözü varsa paylaşın. Akılsız elin cezasını oy gücü çeker felan.

Sort:  

Hocam bu duruma uygun bir şey yazarız sonra gülme komşuna gelir başına olayı yaşamayalım :)

Eller kadir kıymet bilmiyor, anne. :D

Hele steemit hiç bilmiyor be anacığım :)

Çok zalim bir sistem aslında. tutunmayı bilmedin mi çöp oluyorsun. ama bir tutunsan da baba olup çıkıveriyorsun; börekler, çörekler, yağlar. :D

Böreği böbrek okudum. Sistem zalımsa böbreği alacak dedim herhal

Sıkıntı büyük. aç mısın hocam? Badem verim yersin? :D

😂 bir kuru ekmeğe fitim ben.

Steemite düşene ne sarılır?

_780x482-ea61q7wrxi.jpg

kaynak

😂😂 steemite düşenler birbirine sarılsın.

Bitcoine düşen steeme sarıldı :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55157.38
ETH 2317.75
USDT 1.00
SBD 2.33