You are viewing a single comment's thread from:

RE: BİLİNÇSİZ ZAFERLERİN SONU HEZİMETTİR...

in #tr5 years ago (edited)

bunun sonucunda güç zehirlenmesi yaşanabilir

O aşamaya gelince kibiri kendilerine hak görüyorlar maalesef, güç zehirlenmesi yaşamaktan da kaçınmıyorlar zira artık algıları da başkalaşmış oluyor.


Benim bıdığın sözüyle yazıyı tamamlaman ayrı bir güzellik olmuş benim açımdan:) Ellerine sağlık.

Ben de bu sözü ilk şu hikayemde kullanmıştım.

Sort:  

İğneyle kuyu kazıyoruz bir şeyleri anlatmak için, eninde sonunda suyu bulacağım, su demişken yine karşıma @sudefteri çıktı hemde o zamanda satır aralarında av peşindeymiş, daha ilginç olanı ise bu o zamanki avı 😂

:)) gülümsettin bu sözlerinle..
gidip baktım o yazıya ve yorumuma, ilk baştan beri gözümden kaçırmadığıma sevindim desem yalan olmaz 🙆‍♀️

Nedense seni orada gördüğüme şaşırmadım 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58981.94
ETH 3097.70
USDT 1.00
SBD 2.38