You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #26 | Ruhumuz bir deniz

in #tr4 years ago

Steemit'e girdim ve Sevgili Günlük başlığını gördüm. İçim kıpır kıpır oldu, gözlerim doldu. Bir yazı ile seni görmek ne güzel.

Kendi hikâyeni yaşadığın yerlerde boşluklar var bugün.

Öyle boşluklar ki, içimzideki boşluklarla yüzleştiriyor adeta. Boşluk boşluğa baka baka boşalıyor.

Acaba bizi özleyenler de olmuş muydu?

Doğa'nın bizi özlemeye niyeti olduğunu hiç sanmıyorum. O bizi test ediyor. Doğaya dönebilecek kadar güçlüysek bağrını açacak, değilsek zaten, doğa ile savaşımıza devam ediyor olacağız.

... ya da yolunu kaybetmiş olan bizleriz

Kendi adıma kaybetmek konusunda pek başarılıyım...

Tüm bunlardan çok daha önemli olan, İyi ki doğmuşsun , iyi ki varsın sevgili @sudefteri ! 🎈🎈🎈

Yazının sonuna bıraktığın Yunan şarkısını dinlemek de çok güzeldi. Ama senin yazın bende, çok sevdiğim şu müziğin etkisini bıraktı.

Sort:  

İçim kıpır kıpır oldu, gözlerim doldu.

ben de @tahirozgen yorumunu görünce aynı böyle oldum 😽

Öyle boşluklar ki, içimizdeki boşluklarla yüzleştiriyor adeta. Boşluk boşluğa baka baka boşalıyor.

belki de o kadar dolmuştuk ki biraz boşluk bizi kendimize getirir.
bi iyimserlik var bugün üstümde :)

vee çok teşekkür ederim 🎈🎈🎈
sen de iyi ki varsın, hatırına gelen müzik eşliğinde kapılıp gitmişim.. dinlemek ruhumu dinlendirdi resmen 🌼

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98