You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir şeyler değişecekse...

in #tr4 years ago

Dünya toplumları enerjisini ne için kullansa bir yerde burun kıvıracaktık ve kıvıracağız. Bir aptal virüs ile sarsılsa da, insanoğlu hala bilinen en zeki canlı, bunu o virüs de öğrenecek.

Bilim iyi hoş güzel de, bilim insanlarının insanlığı ileriye götüreceği fikrine pek sıcak bakmıyorum. Meraklı ve arzulu oldukları yolda fayda ya da zarar getirebilecek şekilde çalışan güzel insanlar onlar da.

İnsanlar ileri ya da geriye gidiyorsa, topyekün gidiyorlar. Ortak bir bilincin güçlü, zayıf, duygusal vs. parçalarıyız işte.

Canlı kriterine bile giremeyen, iletişim fukarası aptal bir virüs'ün çoğalma arzusu ve bu yolda ortaya koyduğu muhteşem organizasyon'u belki de ayakta alkışlamak gerek. Belki onu alkışlarla şımartıp zayıflatmak gerek.

Bu arada merhaba doktor merhaba bi ve merhaba şop.

Sort:  

Merhabaların en güzeli sana gelsin sevgili Özgen :)

Bilim insanları konusunda totalde ne olur bilmiyorum ama haklısın. Ben sadece belli kaygılar ışığında çalışan ve çoğu zaman sonuç itibariyle değer görmeyen insanların bir anda nasıl değerlenebildiği vurgusundaydım.

Beni bilirsin bir şeyleri konuşurum işte :)

Canlı kriterine bile giremeyen, iletişim fukarası aptal bir virüs'ün çoğalma arzusu ve bu yolda ortaya koyduğu muhteşem organizasyon'u belki de ayakta alkışlamak gerek. Belki onu alkışlarla şımartıp zayıflatmak gerek

Bunu deneyelim ama aynı anda. 3 diyince. 1 2

Ha bir de temel olarak zekamıza dayandırarak ilerleme dediğimiz ne varsa her yönden benzer oranda bir genişleme olmaktan çok uzak. Yani yapay zeka sağlığın 100 yıl önünde olabilir gibi bir fikir atmaya çalıştım.

Dediğim gibi; seni görmek her zaman güzel :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63687.39
ETH 3309.68
USDT 1.00
SBD 3.93