Bu bir Kalitesiz İçeriktir! #2

in #tr6 years ago (edited)


Haziranın on beşi, bir bayram gecesi,
gökyüzü keyifsiz, bulutlar şiddetli
gümbür gümbür lanet iniyor toprağa.
Uyumayın diyor yukarılardan birileri.
Uyumayın!
Uyuyamayın!

Ne bu şiddet bu celal, dökülen yağmurlar olmaz helal diyerek köpeğime sarılıyorum.
Islak gözlerini kaçırırcasına uzaklaşıyor benden.
İniyor yataktan, pencerenin kenarına gidiyor.
Gökyüzüne bakıyor.
Kalkıp ben de bakıyorum.

Ah Melekler!
İnseniz ya yine yeryüzüne.
İnmezler diyor.
Nereden biliyorsun diyorum.
Onların işi var diyor.
Neymiş ki işleri diye soruyorum.
Bacakları kesilmiş yavru bir köpeği karşılıyorlar gökyüzünde diyor.
Ben ağlıyorum, o ağlıyor ve gök lanetliyor insanoğlunu.

Sabah ereksiyonu gibi dimdik duran egosu ile her canlıya zulmetmeyi reva gören aşağılık mahlûklara dönmüş insanoğlu.
Tanrı melekleriyle yüzümüze tükürüyor yukarıdan.
Biz ise iyi bayramlar eşliğinde Dünya kupası coşkusunda.



Story & Image Copyright : Zihnimin Abuk Kuşu - OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

Bunu yapan kişilerin yargılanması ve gerekli cezayı almasını umut ediyorum.

Bulundular mı ya da bulunurlar mı emin bile değilim. Ama verilecek ceza 625 tl para cezasından öteye gitmeyecektir maalesef. :(

Bunun değişmesi gerekiyor. Kendi sinirlerini suçsuz hayvanların üzerinden çıkartan bu zihniyetin ve vahşiliğin ağır bir şekilde cezalandırılması lazım. Herkese örnek olması lazım...

Kesinlikle ama bir çok konuda umut beslemeyi bıraktım...

maalesef üzülerek söylüyorum mevcut ceza kanunumuzda ki hükümler değiştirilmediği sürece cezalar para cezasından öteye gidemeyecektir.

Birileri bu konuda birşeyler yapmalı, canlılara acımasızca yapılan bu tür davranışların bir şekilde ağır cezaları olmalı. Gerçekten haberi duyunca içim burkuldu. Bu tür canileri kınıyorum.

Haykırma seanslarıyla ortalığın tozunu dumana katmalı, tüm ülkenin gündemini meşgul etmeli ki ancak elle tutulur hamleler yapılmak zorunda kalınmalı.

Minicik bedenlere mutluluğu başkalarının mutsuzluğunda yattığını öğretiyoruz uzun zamandır. Birileri fırtınada mücadele edecek ki başkalarının durgunlukta seyir almasını sağlasın doktrinleri ile büyütüyoruz. Ruhu değil de nefsi besliyoruz ufacık kalplerde, dehşetin fotoğrafları ile tanık ediyoruz tatlı gözleri... Önemli olan nedir peki? Kültürel seviyesi düşük, gelişmişlikten uzak oluşumlar gibi kazuistik yönetim mi yoksa ellerimizle güzelce yetiştirmek için fikirlere mutluluğu serpiştirmek mi?
Öyle güzel bir konuya değinmişsin ki, yapana ceza vermemek asla olmaz ama onlara bunu yaptırmaya iten birey ve toplumunda cezasız kalması beni üzüntüye boğar.
Yazın yine güzel olmuş, betimlemeler ve örneklemeler de yerinde. Tebrik Ederim.

Kültürel seviyesi düşük, gelişmişlikten uzak oluşumlar gibi kazuistik yönetim mi yoksa ellerimizle güzelce yetiştirmek için fikirlere mutluluğu serpiştirmek mi?

Sevgili @mahfi, bu sorunun cevabı çok belli ama o cevabı reddeden bir toplumla sonuca umutsuz bakıyorum. Değerli yorum ve katkın için çok teşekkür ederim.

Gördüğümden beri içim sızlıyor. Buna rağmen asla yasaların düzenlenmemesi ne kadar acı yasalar düzenlenmedikçe bunu yapmaya devam edecekler tek temennim artık yasalar düzenlensin canların bi kıymeti olsun bu olaylar son bulsun

Gerekli yasa muhakkak olmalı ama çözüm olur mu emin değilim :/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63064.93
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.55