AndroFlyid

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba,

@turkce-bilim 21 ekim tarihinde süresi dolacak bir yarışma düzenliyor. Yarışma bilim ve teknoloji konulu çizim, fotoğraf veya karikatür şeklinde tasarlandı. Gördüğüm kadarıyla henüz pek bir katılım olmamış.

@gokhan83kurt şu şahane postuyla katılımda bulunmuş.

Gerçekten ardından katılımda bulunanların cesaretini kıracak derecede iyi bir paylaşım :). Doctor Who yu pixel pixel işlemiş. Ellerine sağlık.

@ucmuharfli de karakalem çalışmasıyla katılım da bulunacağını açıklamış. Kendisini uzun süredir göremesek de, çizim konusundaki yeteneğini biliyoruz. Yani ikinci bir üst düzey paylaşım olacak yarışmada.

Peki ben ne yapıyorum;

Katılmayı hiç düşünmemiştim çünkü çizim yeteneğim bulunmuyor. Ama hem etkinliği hatırlatmak, hem de seviyeyi düşürerek, başka katılımcılara cesaret vermek üzere ekmek peynir olarak katılmaya karar verdim 🙈 😰 Ne kadar rezil olursak o kadar iyi :)

Evet muhteşem katılımımı sizlere sunuyorum;

PicsArt_10-16-06.23.43.png

Şimdi sanatçı burada ne anlatmak istemiş olabilir 😌

Ben burada daha önce çekmiş olduğum bir ay fotoğrafını (aşağıda görebilirsiniz) kullanarak, android bir sinek yapmaya çalıştım. Siz o androidi ve sineği göremiyor olabilirsiniz ama ben görüyorum rahat olun. 😁

Capture+_2018-10-16-17-43-11.png

Evet dediğim gibi sadece kendi çektiğim ve yukarıda paylaştığım ay fotoğrafını malzeme olarak kullandım, çoğalttım , küçülttüm, parçaladım ve üzerine bilumum filtre ve efekt programları kullanarak anca bunu elde ettim. Mazur görün.

Artık siz de yarışmaya katılabilirsiniz. Önemli olan etkileşimde kalabilmek.

Yaşasın Steemit TR topluluğu, yaşasın @edebiyat ve @turkce-bilim


Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

Hocam peynir ekmekten bile sanat yapıp bilime katkıda bulunmuşsunuz, siz bir dahisiniz.

Ben de çok beğendim. Sizin abuk kuşlara da benzettim ben mekanik sineği. Bir aydan sinek yapmayı dünyada kimse düşünemez .

Yaşasın türkcebilim ve Edebiyat . Onların sayesinde güzel şeylere tanık olup biraz da eğleniyoruz. Emeğinize yüreğinize sağlık hocam.

:)) teşekkür ederim.
Doğru aslında buradan bir abuk kul da çıkarabilir:)

bu resim bana, küçükken oynayıp strese girmeme neden olan bu oyunu çağrıştırdı:)

tumblr_mrfe5rBz1Q1rsoiqwo1_500.gif

:D pacman hangimizi strese sokmadı ki :)

Valla ben çalışmanı çok beğendim sen ne dersen de. Eline sağlık. Hatta resteem bilem ettim 😊

🙏 :) teşekkürler. 😊

Hi, @tahirozgen!

You just got a 40.82% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by tahirozgen from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 14.11% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

You got a 6.59% upvote from @postpromoter courtesy of @tahirozgen!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63188.04
ETH 2570.49
USDT 1.00
SBD 2.79