TEKNE TURU ÖNCESİ SABAH KAHVALTISI

in #tr7 years ago (edited)

Tekne Turu öncesi kalktım güzel bi kahvaltı etmeden binmiyelim dedim.Yalnız sabaha karşı yine depremle uyandım baya bi sallandık bu aralar bodrum muğla sürekli bi sallantıda ALLAH hayırlısını versin .Neyse gelelim konumuza sabah saat 8 gibi uyandım burda köy kahvaltısı serpme kahvaltı yapcağınız yer kısıtlı sora sora buldum bi yer ordada restorant tarzı bi yermiş tabi birazda mesafesi var bi yandan diyorum al şurdan açma çay ye git bi yandanda git zaman nasıl olsa var neyse yola koyuldum derken tarif ettikleri yere vardığımda neyle karşılaşırsın restorant kapalı okadar yürüdüğünemi yanarsın yoksa kapalı olmasınamı hem serpme kahvaltı diyorsun hemde sabah 8 civarı açık değilsin diye düşünmedi değilim.Genel olarak sabah dükkanlar pek açık olmuyor bodrumda çünkü geceleri sabaha kadar açık bırakıyorlar insanlarda sabahları denizde vb. yerde olduğu için geceleri çıkıyorlar.

Herneyse kahvaltı yapacağım sonunda açık bi yer buldum oturdum hernekdar serpme kahvaltı olmasada kahvaltı tabağı olarak bişey söyledim çünkü burda serpme kahvaltı yapan yerler yalıkavak ,gümüşlük yerlerindeymiş nerden baksanız benim bulunduğum yerede 40 dk cıvarı bı mesafesi var oraya gitmem imkansız tekne turunu tehlikeye atamam çünkü zaten geçen seferde aksilikten gidememiştim bu sefer gitmeliydim :)Kahvaltımızı denize karşı yaptım yalnız burdakı restorantların bi özelliği sahile yakın olduğu için ayaklarınızı sokup yemeğinizi yiyebiliyorsunuz yani bodrumun modası gibi olmuş eğlenceli ve rahatlatıcı tabikide :)

Kahvaltımızı yaptık ücretimizi ödedik artık yavas yavas geri dönme vakti gelimişti tekneye doğru yarım saat zamanm vardı bu zamanda bişeyler bakayım zaman geçsin modunda gideyim dedım tabi bodrum hatırası olarak unutulmaz şeyler magnet aldım tabiki :) zaten burdakı hediye olarak dükkanlarda şal,anahtarlık,magnet,bodrum yazılı vazolar ,bileklikler mevcut bana en uygunu anahtarlık ve magnet aldım ama fıyatı gercekten pahalı 15 tl magnetlar neyse saatimize az kaldı alışverişimizede yaptık artık tekne turuna geçebiliriz .

Bir sonraki yazımda tekne turundan bahsedeceğim beklemede kalın :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79