PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS OYNASAYDIK İYİYDİ BE :)

in #tr7 years ago

PlayerUnknowns-Battlegrounds-01-HD.png

Uzun süredir takip ettiğim oyun olan PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS alsammı almasammı dusuncesindeyim 69 tllık oyundu steamda yayıncıların yayınlarını izliyor oyuna bağımlığım iyice artıyordu bı kac gün izledikden sonra sistem gereksımlerıne baktım benım pc kaldırır dıye cunku herseyını karsılıyordu oyunu almaya karar verdım steam para yükledıkten sonra oyunu aldım almasına basladı ındırmeye ındıkten sonra hüsran oyunu acmaya kalktıgımda ekran kartınız desteklemıyor hatası aldım verdıgım parayamı üzüleyim yoksa çalısmamasınamı karar veremedım :) neyseki steamm ile ıtıbata geçip para ıadesını ıstedım onlarda anlayışlı bi şekilde geri yatırdılar sağolsunlar yani ben yine yayıncılardan izlemeye devam ediyorum biraz oyundan bahsedeyim size

suan erken erişimde olan oyun oyun grup ve solo şekilde 2 şekilde oynanabiliyor 95-100 online oyuncu helikopterden harıtada inceginiz yeri seçiyorsunuz solo şekilde oynarsanız herkez büyük bir haritada tek şekilde üstünüz boş şekilde iniyorsunuz amacınız evlere girip giysi,silah,yiyecek içeçek bulmak ve diğer kişilerle mucadele etmek rakibe savaş vermek .

playerunknown-battlegrounds-best-tips-for-winning-1.jpg

pkVqRVk.jpg

Ayrica haritada araç kullanabiliyor bölge bölge gezebiliyorsunuz silahlarınızı giysilerinizi içecekleriniz yiyeceklerinizi toplayıp hızlı olmanız lazım dışarda çok gezmemeniz lazım bazı bölgelere uçaklar bombalıyor ve alan daralıyor alan daradıldıkça online kişiler birbirlerine dahada yaklaşiyor.

battlegrounds.png

grup oyununda ise aynı olay yalnız birlikte 4-5 kişilik grup kurup harita gruplarla karşı savaş yapıyorsunuz eğer arkaaşınız vurulursa ona ilkyardım malzemesi ile yardım edip yeniden oyuna aktıf edebiliyorsunuz ama büüyük hasar alırsa ölüyor takım oyununda birlikte olup dikkat etmemiz gereken bi oyun vede oyunda sesli konuşmalar mevcut .

PE_battlegrounds11.jpg

Tüm kişileri öldürüp 1 inci olmanız durumunda genel liseteye cıkıp iyi oyun parası kazanıyorsunuz .

maxresdefault.jpg

şuan yayınları izliyorum bi yandanda pc topluyorum inşallah yakın zamanda bu oyunuda feth edeceğime inaniyorum ve sizede tavsiye ediyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65955.30
ETH 3276.19
USDT 1.00
SBD 2.70