Evli Evine Köylü KöyünesteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago (edited)

Evli evine köylü köyüne diyerek kuşadasına geri dönmüş bulunmaktayım .3 günlük bodrum tatilinden sonra geldim gelir gelmez öğlen misafirler geleceğini duydum ve mangala sevgi plajına gitceğimi öğrendim tabi bunada eyvallah gideriz dinlenmeden maceraya devam diyerek 1 - 2 saat kestirdikten sonra çıktım dışarı mangal malzemesi almak için kasap'a gittim dakika bir gol bir orda ufak bi çocuk usta biyere gitti dedikten sonra başka kasap'a yöneltim neyseki ordada ufak bi makina arızası nedeni ile kıymayı zar zor çektirdik biraz bekledıkten sonra , etlerimizi aldık sıra mangal kömürüne gelmişti malzemeleri tamamladıktan sonra akrabaları aldık hadi bakalım cıktık yola kazasız belasız derken arabanın tekerinin patlaması ikinci olay oldu başımıza bugün inşallah mangal yakıcaz:)

20170808_173907.jpg

Durun dedim ben hallederim aldım arkadan malzemeleri yedek tekeri (stepne) başladim lastiği kaldırmaya tabi yemedi :) dedim bu benim harçım değil çünkü teker patlamamış sibopdan hava kaçırdığını anladıktan sonra yol yardımı aramak farz oldu aradık neyse yol yardımı 15-20 dkda bulunduğumuz yere geldi sibopu değiştikten sonra yolumuza devam ettik.

20170808_170709.jpg

Dilek yarım adası milli park tarafına doğru devam inşallah aksilikler başka bulmaz bizi diyerek devam ediyoruz yaklaşık 20 dk yolumuz var sevgi plajına masaları mevcut ister denize girin ister mangalınızı yapın isterseniz her ikisinide yapın :) bol bol eğlenebilceğiniz ve kafanızı rahatlatabilceğiniz bi yer önceki post'umda bahsetmiştim zaten

Burdan Ulaşabilirsiniz ;

SEVGİ PLAJI DAVUTLAR

20170808_185046.jpg

Ayda 3-4 kez mangal keyfimizi yapmaya gideriz eğer yolunuz düşerse zaten sizinde gitmenizi tavsiye ederim biraz trafiğe takıldıkdan sonra mekanımıza geldik sonunda otopark üçretlidir istediğiniz kadar durabilirsiniz 10 tl ücreti mevcut arabamızı park ettik malzemelerimizi aldık boş masa bulduktan sonra açtık kömürümüzü içinden cıra cıkmayınca baya bi ugrastırdı bizi mangal kömürlerde dandik olunca marketden aldığımız cıra ile tutuşturduk( ALLAH'dan markette ne ararsanız var ) mangalımızı yaktıkdan sonra başladık etleri hazırlamaya (biraz canınız cekebilir ona göre :) ) verdik ateşe patlıcan kebabı bilenleriniz vardır belki bilmeyenler içinde benim her mangalda vazgeçilmezimdir hele bide babam yapınca tadından yenmez oluyor .

20170808_194652.jpg

tarifini veriyorum babamdan gözlemlediğim kadarı ile (burdan babamında ellerinden öper ellerine sağlık dileklerimi iletiyorum) 1 kg yağlı kıyma ama boşluk yağıyla karıştırıcaksınız , patlıcanları kesiyorsunuz yanlamasına bi patlıcan karışık kıymadan sira ile yaptıkdan sonra veriyorsunuz ateşe olay boşluk yağındaki kıymada bitiyor yani lezzetide size kalmış:) birazda etrafdan bahsedeyim etrafda geniş alan ister hamak kurun ağaçlar arası ister top oynayın isterseniz yürüyüş yapın ıstersenizde denizinize girin ortam güzel herkez kendine göre çayını ,mangalını,denizine vb. yapıp gider .

20170808_182536.jpg

20170808_182533.jpg

Ve en sonunda mısır közlemeye mısır közlemesine mangalda sevmeyen yoktur diye tahmin ediyorum tabi onuda yaptık gerçi ortaya karışık tepsi olmuş ama :) Havanın kararmasıyla artık yavas yavaş kalkmak için toparlanmaya başladık güzel vakit geçirdiğimiz için yol yorgunluğunu unutmuştum bile tekrardan bahsedeceğim eğer yolunuz sevgi plajına düşerse ugramanızı tavsiye ederim...

20170808_205111.jpg

AFİYET OLSUN ... :)

Sort:  

Usta kusura bakma içeriği sevdim ama yazı yazım yanlışlıklarıyla dolu.

kasapa , sibopu , harçım , üçretlidir. Bir ton kelimede de yazım yanlışı var i yerine I gibi , okunacak gibi olsa yazmazdım. Yanlış anlama bilgin olsun diye söyledim.

okadar yazının içinde imla kurallarınamı takıldın usta :) herneyse teşekkürler düşüncen için @steeminator3000 :)

Hayır yazıyı okudum beğendim ve sevdiğim bir yazara geri bildirim verdim. İleri ki çalışmalarına ışık tutsun diye.

teşekkür ederim önerin için @steeminator3000 :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59439.79
ETH 2290.08
USDT 1.00
SBD 2.48