Hadi Be Oğlum

in #tr6 years ago

Normalde Türk filmi sevmem, izlemem pek. Ama bu sefer ısrara dayanamayıp sinemaya gittim. Kıvanç Tatlıtuğ "Hadi Be Oğlum".

Filmin konusu - izlemeyenler için bilgi vermeyeyim- genel olaraak güzeldi. Türk sinemasında işlenmemiş bir konu. Oyunculuklar güzel. Özellikle çocuk oyuncunun(Alihan Türkdemir) performansına şapka çıkartır. 

Film Kaş'da çekilmiş. Çocukken bir TRT dizisi vardı yine kaçta çekilmiş. Ta o günden beri hep merak etmişimdir. Ama gitmek nasip olmadı. Bu Filmle beraber Kaş'a niye gitmedim şimdiye kadar diye kendimi sorgulamaktan alıkoyamadım. Özellikle akşamüstü ve gece çekimleri beni çok etkiledi. 

Filmin başlarken 13 yaş altı ailecek izlenecek film diye kocaman yazıyor. Ama oda ne filmi izlerken çoluk çocuk ağız dolusu, ana avrat giden küfürler bence filmin tek eksisi. Türk filmlerinde bu küfür, belden aşağı espri kolaycılığından nefret ediyorum. 

Güzel bir dramdı. Tavsiye ediyorum. 

Takiple: @suleymandagli

UPVOTE :)


Sort:  

Ben de olumlu şeyler duydum filmle ilgili. Ne yazık ki filmlerin seyirci potansiyelini arttırmak için yaş grupları doğru ayarlanmıyor bazen :(

Çocuklar, anne babalar çok oldu o küfürleri duyunca. Yazık. Biraz daha sorumlu davranılabilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54852.52
ETH 2440.67
USDT 1.00
SBD 2.18