Facebook ve Twitter'ı Tahtından Edecek Yeni Sosyal Ağ STEEMIT

in #tr7 years ago

Hani duymuşsunuzdur."Dünyanın en büyük içerik sitesi facebook ama hiç içerik üretmez" diye meşhur bir aforizma vardır. Neden? Çünkü içeriği facebook kullanıcıları üretir.  Hemi de bedavaya. Mark'da reklamdan falan parayı cuk eder. Dünyanın en zenginleri arasına girer. 

Facebook,Twitter nasıl yıkılır gibi bir şeyi hiç düşündünüz mü bilmiyorum. Ama benim kafamı meşgul ederdi bu soru. Kim bunları yıkacak bir güce erişebilir ki derdim.

Ama gene iki çocuk akıl etmişler, kullanıcılara beleşe harıl harıl içerik ürettirip bundan milyar dolarları iç eden Facebook'un sonunu getirecek yeni sosyal ağ STEEMIT diye yeni bir sosyal ağ kurmuşlar. 

İyide bu Facebbok ve benzerlerini nasıl tahtından edecek diyorsanız. İyi dinleyin. Steemit  Steem ve Bitshares gibi başarılı iki kripto madeni paranın kurucusu olan Dan Larimar tarafından ortaya çıkarılmıştır. 

Peki kerameti nedir be Steemit'in? İçerik üreten herkese para veriyor. Hemde Kripto para STEEM. Bu parayı aldıktan sonra ister ek ister nadasa bırak. Ya da ister STEEM olarak sakla ilerde daha yüksek değerler kazanması kaçınılmaz gibi görünüyor. İstersen hemen Bitcoin'e çevir yada herhangi bir kripto paraya öyle sakla. Bunlar beni açmaz. Ben geleneksel adamım yeşilleri görelim diyorsanız o zaman bir banka hesabınıza Amerikan Doları olarak gönderebiliyorsunuz. Detayına girerseniz TRY olarak ta alınabiliyor. 

Hal böyleyken size bedavaya içerik ürettiren facebook ve benzerlerimi yoksa attığınız her adıma para veren steemit'mi daha şanslı sizce?

He diyorsanız ki ben içerik miçerik üretemem. İçerik tükettiğinizde de bu adamlar size para veriyor. Kafamı yemiş bunlar. Bu yoğurdun bolluğu nerede derseniz o ayrı bir yazı konusu ama gerçekten veriyorlar. Mesala bu yazıyı ben yazdım ama adamlar okuduğunu için size para ödüyorlar. İnanmazsanız deneyin. Mantığı şöyle. Diyelim ki ben bu yazıdan 1 Steem kazandım. Bunun %75'ini bana ödüyorlar. Geri kalan % 25'ini ise yazıyı okuyanlara veriyorlar. Yazı çok uzadı. Detaylarını başka bir yazıda ele alayım ki biraz daha para kazanayım  :)

"Stemit" ismini yeni duyuyor olabilirsiniz. Ama gün geçtikçe daha çok duyacaksınız. Öyleyse hemen üye olun ki kullanıcı adınızı bir başkası kapmasın.  

Eğer merak edip üye olursanız, beni de takip edebilirsiniz. @suleymandagli  Yazılarım aynen facebook'ta olduğu gibi akışınız da görünür. 


Yazıyı beğendiyseniz facebook'taki  BEĞEN düğmesine karşılık gelen UPVOTE (OYVER) yapmayı unutmayın.   Yazıya yorum yaparsanız sizde kazanca ortak olursunuz. 

Yeni bir yazıda görüşmek üzere...




Sort:  

Congratulations @suleymandagli! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57495.90
ETH 2348.52
USDT 1.00
SBD 2.36