Sevgili Günlük #2 / Anne yanı

in #tr6 years ago (edited)

image

Geçen gün mahallemizin, daha önce hiç geçmediğim bir sokağında yürüyordum ve bazı ağaçlarda kuşların cıvıldadığını duydum. Yukarda yuvaları olmalıydı, evet doğru tahmin etmişim belki de yavrularını besliyordur diye geçirdim içimden...
O soğuk havada, birçok kez kanat çırparak gidip geldi; annelik vasfı tamamen kendinden ödün vermek, canından can, kanından kan vermek galiba...

Birkaç gündür annemin yanındayım, miss gibi memleket havasını soluyorum ama uzaktayken fark edemediklerimi yanına geldiğimde anladım.

Belki de ruhumun açlığını onun yanında doyuruyorum; bir çift gülen göz ve bir çift sıcak el insana tüm acılarını unutturabiliyor bazen... Küçük bir çocuk edâsıyla yanına sokulup sevilmek istiyorsun:)


Geceleyin kâbus gibi geçen dakikaların ardından, odasına gidip ağlamak istedim ama kendi dertlerimle onu daha fazla üzmek istemediğim için sessiz sessiz ağladım, yastığımı gözyaşlarımla ıslatarak uyumuşum... Sabah uyandığımda kırılgan kalbimdeki hüznü yine de üzerimden atamamıştım,

'üç günlük dünya'

denilen bu yerde, hayat üzülmek için fazla kısa değil mi diye kendi kendimi teskin etmeye çalıştım ama başarabildim mi tam emin değilim...

Geriye dönüp baktığımda kendime; geçmişimi, yaşadıklarımı, hissettiklerimi yansıtacak bir ayna olmasını istediğim için buraya yazıyorum belki de...

Sevdiklerimizin kıymetini yaşarken bilmek dileğiyle... Sadece içimi dökmek istedim, okuyan varsa eğer teşekkür ederim başınızı şişirmiş olabilirim☺


#Sevgili Günlük 1 / Kitap Kokusu

Sort:  

Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardı. Armağan gibiydiler… (Küçük Prens)

çok sevdiğim kitaptaki bu sözleri paylaştığınız için teşekkür ederim:)

Şu fani dünyada kimseyi üzmemek gerekiyor, ama ne yazıkki başaramıyoruz.

keşke kimse üzülmese..

Bazen iş güç derken en yakınızdakileri ister istemez ihmal edebiliyoruz, ama gönüllerini almak o kadar kolay ki anne gibi yar olmaz baba gibi diyar olmaz. Hayattayken kıymetlerini bilmek hürmetli ve saygılı olmak en baş görevimiz. Duygularını çok iyi ifade etmişsin, onlar bizi herzaman afederler, hiç küsmezler. 😊

çok teşekkür ediyorum canım, kıymetini her zaman bilmek lazım hele ki annelerin😊

Biraz hüzün biraz da şükür kokan bir yazı hissi geçti bana.. Umarım göz yaşlarınız bundan sonra hep sevinçten akar,hayat üzülmek için çok kısa çünkü.. Bilinen bir gerçeği söylemeden geçmek istemedim "Anne kokusu herderde devadır"😊

çok teşekkür ederim bu güzel sözleriniz için😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66052.74
ETH 3320.33
USDT 1.00
SBD 2.69