Sevgili Günlük #13 | kumandasızlık:/

in #tr6 years ago (edited)

Artık eskisi gibi tv izleyemiyorum. Bazen hiç açmadığım zamanlar oluyor, bazen de sadece tlc'yi açarak çevremdekileri bir miktar bıktırıyorum galiba. :)
Komplo teorileri, uzaylılar vs ilginç konuların konuşulduğu, sabahlara dek süren programları hiç kaçırmazdım bir dönem; ama artık her yerde aynı şeyleri tekrar etmeye başladıkları için bıraktım.

Kaynak

Kendime şaşırıyorum aslında. Ben ki üniversite sınavlarına bile tv karşısında test çözerek hazırlanmış biriydim. Anlatım bozukluğu ve koca koca paragrafları dizi izlerken çözmek gibi garip bir huyum vardı. :) Belki de tüm bunlar gürültülü yurt ortamında, rahatlıkla sınavlara çalışabilmem için bir hazırlık süreciydi. 🙆‍♀️

O dönemde de dersler çok ağır olduğundan ben izleyemezdim; ama yurtta tv'nin olduğu kantinde kızlar arasında çatışma çıkardı resmen. :) O akşam hangi dizi izlenecek diye pek demokratik parmak kaldırmacalar yapılır, odalardan insanlar taşınırdı; tıpkı mitinglere otobüslerle yığınların getirilmesi gibi. Mafya diziciler ve romantik komediciler arasında amansız mücadeleler olurdu. :)

Kaynak

Biz de kantine uyumamak ve sabaha kadar ders çalışabilmek için o iğrenç kahveleri yapmaya geldiğimizde, Küçük Emrah modda; boş beleş tv karşısında oturanlara bakardık. :( Çoğunluğunu Gazi Üni'lilerin oluşturduğu bu gruba sinir olur, tatlı sert sataşmalar yapardık. :)

Arada sırada Galatasaray'ın maçlarını izlemek için gelir tezahürat yapmayı da ihmâl etmez, kısılmış sesle okula giderdim. :) En yakın arkadaşlarım fenerliydi ve birbirimizle çok uğraşırdık. 🙆‍♀️

Bazen okuldan erken gelirdim ve in cin top oynayan bu yorgun kantindeki, yalnız kalmış tv'yi açardım; ama kumandayı elime alıp kanalları değiştirmekten hiç hoşlanmazdım. :/ Zaten iki saat arardınız koltukların en dip köşesine itelenmiş olurdu çoğu zaman ve tuşlarındaki yemek artıklarından oluşan canlılar resmen size el sallardı. :/ Ben de peçeteyle kullanmaya çalışırdım, aklıma biz küçükken babamın kumandayı jelatinle kapladığı zamanlar gelirdi. 🙆‍♀️

O kumanda, sürekli şeffaf bir şeyle kaplana kaplana ilk günkü tazeliğini korurdu. :) Bazen kendime engel olamayıp kenarlarından koparırdım gıcık olurdum galiba. :/

Nedense o zamanlar pek bi kıymetliydiler. Birinci sınıfa gidiyordum sanırım, kanepe örtüsünün üzerine bisküvi gibi bir şey dökülmüştü; balkondan silkeleyim dedim. Örtüyü aşağı doğru sallandırmıştım ki o kumandanın beşinci kattan aşağı süzülüşünü izledim. 🤷‍♀️

Kaynak

Zaman yavaş akıyordu resmen, aşağıya düştüğünde çıkardığı o tok sesi ve etrafa dağılan parçaları unutmadım hiç.. Senin neyine gerek balkondan sarkıp işgüzarlık yapmak değil mi. :(

O an aşağıda oynayan komşumuzun oğlunun parçaları topladığını hatırlıyorum. Kapıdan aldığımda artık mahvoldum dedim. İçi paramparçaydı ama tipi düzgündü. Ben de kapağı kapatıp tv'nin yanına koydum hiçbir şey olmamış gibi ve evden tüydüm. :)

Akşam ezanına kadar arkadaşlarla oynadım hatta onlar eve gittikten sonra tek kalmama rağmen avare bir şekilde dolaşıp durdum. Sonuçta gidecek yerim olmadığından eve dönmek zorunda kaldım ve baktım ki ona hiç dokunulmamış bile. :( Annemin siniri geçsin diye boş boş dolaşmıştım halbuki.
🤦🏻‍♀️

Kaynak

Annemin, her şeyden habersizce kumandayı eline aldığındaki yüz ifadesi şu an çok komik geliyor; ama o zaman baya ürkütücüydü. :)


Bizim evde çocuklar üzerinde annemin otoritesi gözle görünür cinstendi. Konuşmasına gerek kalmadan, bakışlarıyla anlatırdı her şeyi. :) Misafirliklerde "O yemez teyzesi, o içmez teyzesi.." der; hafif itiraz edecek gibi olursak, bi bakışıyla oturttururdu bizi olduğumuz yere..

Babamsa daha mülayim ve rahat tavırlıydı bize karşı. Mesleğinin zor taraflarını hissettirmemeye çalışır, az sayıdaki komik yönlerinden bahsederdi. Küçükken babamla takılmayı daha çok severdim. Tam bir 'babasının kızı'ydım diyebilirim. 🙆‍♀️

Kaynak

Bir yere gitmeden önce, babama 'şuraya gidiyor arkadaşlar, ben de gide..' git kızım, 'şehir dışına gezi düzenleniyormuş' nereye bile demeden git kızım derken annem her şeyi en ince ayrıntısına kadar sorardı. Nereye gidiliyor, kimlerle gidiyorsun ben tanıyor muyum, gideceğin yerin telefonunu söyle bakiim, gittiğin yerden mutlaka ara, öğretmenin numarasını ver vb konuşmalar geçerdi aramızda. O zamanlar bunaltıcı gelirdi bu tavırlar ama şimdi düşünüyorum da iyi ki öyle davranmış.

Kaynak

Belki de uyanık babam, 'nasılsa bizim hanım bunlarla ilgileniyor' deyip rahatına bakıyordu.🙆‍♀️

Senin kötü polis rolünü yaptığını yıllar sonra anladım tabi. Bu vesileyle tekrar teşekkür ediyor ve bir şeyi de itiraf etmek istiyorum annecim. :) Okul gezisiyle gittiğim Bursa'da kaybolmuştum. Tam o anda hissedip aramıştın belki de ama ben her şey yolundaymış gibi konuşmuştum seninle, sonrası kötü bir anıydı..


sürekli yere düşmekten, pilleri sağa sola fırlayan,
en sonunda da 'bi sal beni' diyerek çalışmayan
kumandadan yola çıkıp bu kadar alakasız şey karalayacağım hiç aklıma gelmezdi. :)
umarım başka şeyler de bozulmaz. 🙆‍♀️

# Sevgili Günlük 12 | kaybolalım..

Sort:  

O kumanda, sürekli şeffaf bir şeyle kaplana kaplana ilk günkü tazeliğini korurdu. :)

e3.png Patentlik cümle olmuş

:)) çok hoşmuş ya ben bunu niye daha önce görmediysem:)

madde 9: seninle sonra görüşcez

işte bu benim annem🙆‍♀️
ama burdaki gibi gülerek değil kızgın bakışla :))

Böyle yazmak daha zevkli zaten :) benim ailemde de babam gereksiz rahat annem ise sırgulayan taraftır. Çok keyifle okudum eline sağlık :) bu arada görseller baya iyiydi :)

evet zevkliydi:)
kendi kendime gülüp deliliğimi tescillediğim ve anıların devamına dalıp gittiğim yerler olmadı desem yalan olur🙆‍♀️

sorgulayan anneler eskide kaldı belki de..
bu arada beğenmene sevindim teşekkür ederim:)

Çok iyi ya. Aldığın keyfi hayal edebildim :)

Muhabbet tarzı yazıyorsun falan diye beni şımartıyorsun da sen de az değilsin hani :)

:) muhabbet edecek kimse olmayınca bazen böyle kendi kendime takılıyorum galiba🙆‍♀️

Aynen ya sonra megaloman oluyoruz :) napalım yani 😂

megaloman olsak yine iyi:))
bana bu sitede melankolik depresif dediler haha

Sensin lan melankolik depresif deseydin. İyi cevap bak :) düşünüp buldum

bu benim aklıma gelmemişti bak:)
hep kavgadan sonra gelir aklıma zaten şunu niye demedim'ler🤷‍♀️

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Çok güzeldi.

Annene yapacağın bir itirafı böyle güzel bir yazı yazarak sonuna sıkıştırmak da çok akıllıca :). Biz de okuyarak nasiplenmiş olduk.

teşekkür ediyorum beğenmene sevindim:)
evet sonuna yazdım böyle iyi oluyormuş:))
bazen çok korumacılıktan sebep bunaltmak da çare değil diye kamu spotu olsun istedim galiba🙆‍♀️

This post has received a 3.51% upvote from thanks to: @sudefteri.
For more information, click here!!!!
Send minimum 0.010 SBD|STEEM to bid for votes.


Do you know, you can also earn daily passive income simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper by clicking following links: 10SP, 100SP, 500SP, 1000SP or Another amount

Yazıdaki birebir yaşamış gibi hissettim ki çok da farklı şeyler değil her birimizin başına gelenler :))

Ellerinize sağlık, çok güzel bir anlatımınız var.

teşekkür ederim beğenmenize sevindim:)
içinde kendinizden bir parça bulduysanız ne mutlu bana:))

credit: @oendertuerk

Tebrikler!

Bu yazı Steemit Türkiye discord sunucusunda önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında günün yazısı olarak @benyamin ve @steemit-turkey tarafından seçilerek oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız.


Detaylı bilgi için Steemit Türkiye Discord bağlantısını ziyaret edebilir ve ve #steemit post paylaşım kanalında yazılarınızı paylaşabilirsiniz.

teşekkür ederim🙏


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

teşekkür ederim:)

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

teşekkür ederim🙏

Sohbet havasında çok güzel bir yazı hazırlamışsın 🤗
Çocukluk anılarım canlandı benim de...

Benim de babam çok otoriter ve sert bir yapısı vardı, aşırı bir baba korkusu ile büyüdüm diyebilirim.Ama şimdi çok farklı yumuşacık bir tonton dede

teşekkür ederim canım beğenmene sevindim🤗
her ailede mutlaka bir kişi otoriter oluyor galiba ve bu iyi bir şey aslında:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60793.36
ETH 2909.65
USDT 1.00
SBD 3.64