Sevdiğim Şarkılar ve Hikâyeleri #2

in #tr6 years ago

Bazen tüm hayallerimi arkada bırakıp uçurumdan yuvarlanıyormuş gibi bir hisse kapılırım. Sevdiklerim gözümün önüne gelir ve belki de sırf onları üzmemek adına düşüncelerimi ertelerim, kendi kurtuluşum onların hüznüne bulanmasın, bu yükü yüklenmeyeyim diye...

İşte yine böyle kederlere boğulmuşken, telefonuma gelen bir bildirimle gerçek dünyaya döndüm.

"Dünyadan Sesler" adlı youtube kanalından gelen bu bildirimdeki resme şöyle bir baktım; ilgimi çekmişti, zaten siyah-beyaz fotolar ve gri yaşantılar beni hep cezbetmiştir.

source

Solist hiç de yabancı gelmiyordu, yoksa bu "güldür güldür"de cırtlak sesli diye, sahneye çıktığında, tv kumandasına atlayıp, kanal değiştirdiğim kadın mı dedim kendi kendime:)

Yok canım ne alaka, o kadın değildir, saçmalama o sesle nasıl söyler insan diye kendimle tartışırken, play tuşuna basarak buna bir son verdim:)

Evet kulaklarıma inanamıyordum bu oydu, bu güzel ve naif ses gerçekten ondan mı geliyordu yoksa bu da kulağımın bana bir oyunu muydu?

O rahatsız edici sesle bunu yan yana getirmekte zorlansam da, şarkının beni kanatları altına çoktaan aldığını fark edememişim...

Bazen içimizdeki her şeyi bir şarkıda buluruz; o kısacık an içinde kim bilir nerelere gittim, hangi hüzün yağmurlarında ıslandım, hangi hayalkırıklıklarıma ağladım, elimin boş bomboş kalmasıyla yüz yüze ne kadar süre durdum Allah bilir...

Play tuşuna kaç defa bastım bilmiyorum belki de o gün mobil internetimin hepsini bu şarkıya fedâ edebilirdim, şarjımın bitme sesiyle bu rüyadan uyandım:)

gide gide bir söğüde dayandım
o söğüdün allarına boyandım
ben o yâre dağlar kadar güvendim
güvendiğim dağlar elime geldi

Hangi ruh hâliyle yazılmış bu sözler, ne zordur insanın gözünde büyüttüğü, dağ gibi görüp güvendiği kişinin yıkılması ve yıkıntılarının altında kalakalmak...

Bir mutluluğun peşinden gidersin belki de nasıl sevineceğini bile bilemezsin şaşkınlıktan, dalga dalga yayılır ruhunun her zerresine, gönlüne, bedenine; sarar tüm sevdiklerini sarmaş dolaş olursun, planlar yapar hayaller kurarsın ama o korktuğun şey, sinsi bir gölge gibi peşinden gelen huzursuzluk, tüm bu sevinci birden alaşağı ediverir...

Yeniden güzel günlerin sevincini yaşayabilmek dileğiyle...

# sevdiğim şarkılar ve hikâyeleri 1

Sort:  

kendi kurtuluşum onların hüznüne bulanmasın

Dünyanın en üzücü cümlesi

Müzik listeme ekledim, başlangıçta bunu hiç duymadım falan derken nakarata girdiğinde ya bu böyle mi söylenir diye düşündüm. Sonra kendimi bıraktım notalara, birkaç defa dinledim.

Bu arada youtube'da videoya sağ tıklayıp döngüye basarsanız aynı videoyu defalarca ardarda izleyebilirsiniz, tekrar tekrar başlat tuşuna basmanıza gerek kalmaz.

teşekkür ederim, şarkıyı başka seslendirenler de var ama ilk duyduğum kişiydi:)

bilgi için de ayrıca teşekkürler😊

Yazıyı paylaştığınız müzikle birlikte okumak ayrı keyifliydi ^^

teşekkür ediyorum beğenmenize çok sevindim😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59184.02
ETH 2530.26
USDT 1.00
SBD 2.46