Sesler ve Hayaller

in #tr7 years ago (edited)

image

Gözlerimi kapatıyorum ve Ildır'ın yüksek tepelerinde buluyorum kendimi; bu şarkı çalıyor kulaklarımda, uçsuz bucaksız masmavi denize tepeden bakıyorum, güneş ışığı gözlerimi kamaştırıyor, sıcaklığını hissettiriyor kilometrelerce öteden, yanıbaşımızdaki insanların elinden daha sıcak sanki...

Saçlarımı okşuyor hafif hafif esen rüzgâr, gelirken de uzaklardaki taze çiçek kokularını bırakıyor kucağıma, taç yapıyorum papatyalarla; tıpkı küçüklüğümdeki gibi...

Ağaçların dallarında rengârenk kuşlar cıvıldıyor, şarkı söylüyor karşı daldaki sevdiğine belki de:)
Bizim sevdiklerimiz de yanımızda olsa keşke diyerek yalnızlığımı fark ediyorum o an...

Bu hâlet-i rûhiyede hülyâlara dalmışken, havanın karardığını ve güneşin sessizce süzülüp dünyayı terk ettiğini anlayamamışım. Kapkaranlık havada, yıldızların yoldaşım olduğunu ve bana göz kırptığını görünce yalnız olmadığımı hissettim bir an; insanlar içindeki kimsesizliğime daha az üzüldüm diyebilmek bile güzel:)

source

Bu notalar insanı alıp götürüyor ve bir daha da getirmiyor sanki... Hep o masmavi, boncuk boncuk bakan gözler geliyor hatırıma. Korkak, ürkek adımlarla koşuyor sahile doğru; elindeki mendili sallayıp yârini uğurlamak için ama izin vermiyor kötülük, sinsi bir gölge gibi peşinden geliyor. O kaçıp kurtulmak istese de bir bataklık gibi daha da gömülüyor çamurun içine; bağırmak istiyor ama kelimeler boğazında düğümlenmiş, çıkmıyor hiçbir ses... Kimine göre talihsizlik, kimine göre de alınyazısı. Hepimiz bir şeylerin esiriyiz, ne yaşayacağımızı bilmeden...

image

Karanlıkta mum ışığıyla yol almaya çalışan, gözleri görmeyenlerdeniz belki de; ışığı da bizim yolumuzu aydınlatmaktan ziyâde, başkalarının bize çarpmaması için tutan...


Image designed via Canva.com and background image is free to use from the inbuilt gallery

Sort:  

İçeriğinizden ötürü teşekkür ederim. Oylandınız ve 24 Saat içerisindeki 5 kaliteli içerik konusunda yer aldınız. https://steemit.com/tr/@darkreaper90/24-saat-icinde-tr-tagi-altinda-ueretilmis-5-kaliteli-icerik-2

çok teşekkür ederim😊

Ildır'ın yüksek tepeleri

IMG_20170531_150418.jpg

Ellerinize saglik.Postunuzu okurken arkadan eklediginiz youtube linkini de actim icim bi garip oldu iyi aksamlar

teşekkür ediyorum, o müziği dinleyince bu sözler düştü gönlümden kağıda ve ben de buraya döktüm içimi..

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbo-T Nedir?

Jumbo-T, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

teşekkür ederim🤗

Yazılarını çok beğeniyorum, bu yazında bir hasret bir özlem var sanki , emeğine sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş :)

teşekkür ediyorum arkadaşım, beğenmene seviniyorum😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64236.48
ETH 2519.13
USDT 1.00
SBD 2.66