You are viewing a single comment's thread from:

RE: Geceye Ağıt

in #tr6 years ago

iyi ki gecenin o saatinde siteye girip okumamışım bu yazıyı ve dünyanın belki de en güzel şiirini, en hissiyatlı seslendirenden dinlememişim..

gözyaşlarının etkisiyle sabah olmazdı, gerçi şimdi de farklı değil..

Resulullah süper bir insandı, ben o kadar değilim,
Resulullah yolda Ebubekir’i görse ‘es selamu aleyküm ya Sıddık’ derdi,
ben yolda Ebubekir’i görsem tanımam..

biz kendimiz dahil kimseyi tanımıyoruz ki..
o küçük çocuğun masumiyeti ne kadar güzel..

Sort:  

Niyetim biraz da insanları hüzünlendirmekti, eh şiir sağ olsun biraz da olsa amacıma ulaştım. Bunu tabi öylesine yapmadım tabi, annesinden uzakta olan insanlar annelerini bir arasın istedim. Umarım o amacıma da ulaşmışımdır.

Teşekkürler yorumlarınız için. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42