You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zihnimin Abuk Kuşundan Sabuk Ötüşler – X (ON)

in #tr6 years ago (edited)

güneşin her kafasını uzatışında bir şaplak yiyerek gerisin geriye kaçtığı günlerin
..
arkamdan da bir terlik sessiz sedasız havada süzülerek kafama doğru hareket ediyormuş. Enseme yaptığı sert iniş sonrası anlayabilmiştim.

benzer işler:)

çok eğlendim okurken, özellikle pembe lateksli hâlde araba sürerken, yanındakilerle polislere yakalanmanı istedim ne cevap vereceğini merak etmiştim :)

bu şarkıyı biraz önce youtube anasayfada görmüştüm, burada da karşıma çıkınca dinleyim bari dedim, keyifliymiş:)

Sort:  

çok eğlendim okurken

🤗 🌺 🌺 🌺

yanındakilerle polislere yakalanmanı istedim

Şu son zamanlarda konuşulan, dizilerin izleyici tercihine göre farklı şekillerde devam edebilmesi olayını, hikayelere de mi yapsak ne 🤔🙂

bu şarkıyı biraz önce youtube anasayfada görmüştüm

Vay anasayfana düşmüş olması çok şaşırtıcı, güzel denk gelmiş.

güzel denk gelişler oluyor bazen:)

Şu son zamanlarda konuşulan, dizilerin izleyici tercihine göre farklı şekillerde devam edebilmesi olayını, hikayelere de mi yapsak ne 🤔🙂

evet evet olmalı bence de 🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60637.64
ETH 2405.36
USDT 1.00
SBD 2.60