You are viewing a single comment's thread from:

RE: ZİHNİMİN ABUK KUŞUNDAN SABUK ÖTÜŞLER – 11

in #tr5 years ago

öncelikle bu rengarenk resmi çok beğendim biraz inceledim ve acaba Salvador Dali ne şekilde karşımızda olacak diye beklemeye başladım okurken:)

gördüğün rüya epeyce uzun olmalı ki bizi mahrum bırakalı uzun zaman olmuştu böyle beyin yakan yazılarından, neyse ki telafi etti de kaldığımız yerden devam edebiliyoruz:)

Havaya bıraktığı öpücük papatyaya dönüşerek yere düşüyordu.

bir an düşündüm de hoşuma gitti bu sahne..

“Her şey güzel olacak - olmayacak, olacak - olmayacak, olaca… “

:)

Bu haberi görünce beynimdeki bazı hücreler için iftar topu patlamış oldu.

iftar topu patlaması tabiri çok yakışmış bu yazıya, ben bunu kullanırım:)

Yalnız kalma isteğin sizin oralarda insanlar tarafından hor görülür.

kast ettiğin tam olarak bizim buralar sanırım, hiç yabancı gelmedi:)

okumasından çok sonrasında düşüncelere daldıran bir yazıydı, ellerine sağlık 🌼

Sort:  

...uzun zaman olmuştu

Evet öyle oldu ama yazma fırsatını yakaldım ve bırakmadım; biraz limit aşımına gitmiş de olabilirim bu sebeple :)

Dali'nin aramıza katılmasına ben de pek sevindim, sanırım bundan sonra da zaman zaman karşılaşabiliriz ümidindeyim :)

kast ettiğin tam olarak bizim buralar sanırım, hiç yabancı gelmedi

:) işte bizim buralar sizin oralar hepsi aynı oralar :))

Okuduğun ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Beğenmiş olman mutlu kıldı 🌼🌼🌼

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 65012.58
ETH 3101.28
USDT 1.00
SBD 3.86