You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir Kovboy Hikâyesi #16

in #tr6 years ago

teşekkür ederim:)
filmi izlerken can alıcı sözleri not tutuyorum çünkü internette arayınca bulunmuyor bir daha:)
rahibin sözleri veya karakterlerin verdiği tepkiler birebir filmdekiyle aynı olsun istiyorum.. 🙆‍♀️

Morgan onun asla yalvarmayacağını ve dua etmeyeceğini biliyordu, katili işaret ettiğini o an anladı.

Bu olayı hiç anlamıyorum, ölümle yüzyüze gelen bir insan panik yapması gerekirken zekice bir düşünceyle katili işaret etmeye nasıl odaklanır :) Hayır bu işareti de anlayacak başka bir zeki arkadaşı olduğuna da emindir :))

bence çok mantıklı:)
hele ki ardında bunu anlayabilecek zeki bir arkadaşının var olduğunu bilmenin verdiği rahatlık varsa her şeyi yapabilir:)

küçukken izlediğim bir filmde yaralı adam kendi kanıyla yere katilin ismini yazıyordu:)
bu beni çok etkilemişti, ben de böyle yapayım bile demiştim:)))
tövbe tövbe neler izlemişim ben:)

eşek sudan gelinceye kadar dövmüş demeseydin üzülecektim ama ben kahkaha attım. Gözümde filmde diyaloğun bu şekilde geçtiğini canlandırdım ondan sanırım. :))

hahaha ben de üzüldüm ama dublajcılar sağolsun öyle telaffuz edince ben de cuk oturuyor zaten diye öyle yazdım:)
ama kötü bi durum tabi..

Sort:  

ben de böyle yapayım bile demiştim:)))

😂 🤣 Aman öyle yapmak durumunda kalma ama hayatta her şeye karşı kendini hazırlıklı tutan bir yapın var demek :))

:))) bana çok zekice gelmişti o an:)
evet umarım kimse o durumda kalmaz ama başa gelince de hazırlıklı olmak iyidir🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67808.66
ETH 3248.00
USDT 1.00
SBD 2.67