You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #1

in #tr6 years ago (edited)

yazıyı anasayfamda görünce önce başlık dikkatimi çekti

gerçekleştirilmiş hayali röportaj

okumaya başlarken, acaba kim bu şanslı kişi derken 'aa benmişim ya' dedim🙆‍♀️
görsele bayıldım bayıldım sanki aile albümünden alınmış gibi duran o kıza da ayrıca şaşırdım:)
hemen bi arka planda kullanıcam bunu:)
çok teşekkür ediyorum

ya bu kadar nalet biri olduğumu bilmiyordum terbiyesizlik etmişim baya baya🙅‍♀️
sessiz bi ortamda sesli gülerek rezil oldum vallaa🙆‍♀️

sayfamda da dursun arada gelip okurum ben yine🙆‍♀️

Sort:  

Nalet 😂 ben de seni okurken kafamdan geçen sesi orada kullanamadım :)

😄😄
Sıkılmaktan ziyade eğlenebildiğin için çok sevindim.🤗🤗
Görseldeki kız güzel tevaffuk etmiş desene .

tekrar teşekkür ederim🤗
sonraki röportajı merakla bekliyorum hangi şanslı kişi acaba🙆‍♀️

Anlayışın için ben teşekkür ederim 😊

Sıradaki şanslıyı ben de merak ediyorum. 😀

Bayıldım bayıldım harika olmuş.

Sıradaki şanslı kişi ben olmak isterim lütfen benimle de röportaj kurkusu yapın @tahirozgen 🙆 çok güzel olmuş emeklerinize sağlık teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55117.74
ETH 2310.18
USDT 1.00
SBD 2.31