You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem Fiyatının Yükselmesi İçin Neler Yapabiliriz?

in #tr6 years ago

tr etiketinde 300'e yakın postun içinde gerçekten kaliteli olanı bulabilmek o kadar güç ki, ben yine de kıyıda köşede kalan kimsenin görmediği postların peşindeyim, bir kısmımız da böyle yapsa belki onlar gitmeyecek buradan..

gerçekten çöplükte iğne aramaya benziyor yaptığımız, teşekkürler yazınıza katılıyorum.

Sort:  

Arada ben de göz gezdiriyorum. Gerçekten öyle. Stres yazılarını görmekten stres oldum :)

her posta tek tek bakmaya çalışıyorum @peri'den oy verilmesi için ama bi yerden sonra baygınlık geçiriyorum. eğer çok iyi işler görürseniz ve @peri hala oylamamışsa altına etiketlerseniz oylama zamanı işimizi kolaylaştırır.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59274.98
ETH 2600.78
USDT 1.00
SBD 2.44