You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşmek #8 : Rapor No.01

in #tr6 years ago

bu güzel yazınızı anca vakit bulup okuyabildim, öncelikle botlar konusundaki başarınız için tebrik ediyorum iyi bir yüzdeyle geri dönüşler almışsınız, ben teklifli botları hiç deneyemedim daha.

ayrıca rapor olarak da her şeyin gözünüzün önünde olması da harika bir şey, keşke dediğiniz gibi bunu bizim için yapacak bir uygulama olsa, yoksa çok vakit alıyor..

Sort:  

Teklifli botlarda bu yüzdeleri tutturmak imkansız gibi bir şey. Benim kullandıklarımın hiçbiri teklifli değil, kullanmak istersen incelemeni tavsiye ederim her birini.

Rapor olmayınca gerçeğin ne olduğunu tam olarak göremiyorsun. Yanılsamalar oluyor o yüzden istatistik bilimine güvenmek lazım :)

Uygulama için de ben düşünüyorum bir şeyler yapmayı. Kendi işimizi kendimiz çözeceğiz belli ki. Çözdüğüm zaman haber veririm size de, herkesin işine yarar en azından.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24