You are viewing a single comment's thread from:

RE: HAYATINIZI DEĞİŞTİRECEK OLAN BU YAZIYI OKUMAYA HAZIR MISINIZ????

in #tr5 years ago

Ne saçmalıyor şimdi bu, diyebilirsiniz benim için. Belki bu yazdıklarım size saçma gelebilir. Saçma gibi de gelse lütfen okumaya devam edin.

başlıktan sonra bu satırları okumak gülümsetti:)
ama okumaya devam ettim tabi ki:)

kişisel gelişim kitaplarında anlatılan şeylerden pek hoşlanmam bana sahte ve sevimsiz gelir çoğu zaman; ama cümlelerdeki olumlu/olumsuz kelimelerin bir enerjisi olduğuna da inanırım. teşekkürler @nikaja


görsel kaynağı bu şekilde belirtirsen göze daha hoş görünecektir
[source veya ne yazmak istersen](görsel linki)
işte bunun gibi Picture source

Sort:  

Gülümsemenize sevindim:) Bir dönem bu konuyla ilgili eğitimlere katılmıştım ve gerçekten inanıyorum. Kendi hayatımda da bunu uyguluyorum. Yaşadıklarımı anlatsam inanamazsınız. Ve bunu sadece olumlu düşünerek ve olumlu sorular sorarak yaptım.

Posted using Partiko Android

@sudefteri bir kere okumaya teşebbüs ettim onlar beni sevmedi ben o kitapları, çıkar amaçlı yazıldığı gün gibi ortada, böyle olunca samimiyetsiz ve bunun neticesinde etkisiz oluyor. Bu arada kitabın önsözünü anca geçip bıraktım 😂 @nikaja yaşantısına kattıklarını kaleme alıyor gibi ve daha sıcak duruyor...
Önce hayat sonra kitap olunca daha etkili bana göre...

evet ben de bi zamanlar almıştım yazık kağıt israfından başka bir şey değil gözümde:)
biraz da başka çirkin bir sebebi var tabi ki kendimce hissettiğim..
o yüzden oradaki sırf insanlardan para kazanmak uğruna yazılmış sahte ve sevimsiz şeyler okumaktansa, böyle gerçek hayat hikâyelerini dinlemek bana daha iyi geliyor:)

Çok teşekkür ederim:) Yazdıklarım kitaptan alıntı değil bildiklerimi yaşantımla birleştiriyorum. Beni anladığınız için ayrıca teşekkür ediyorum.

Posted using Partiko Android

@nikaja ya katılıyorum insan düşündüklerini hayatına çağırıyor ve yaşıyor ben de bu şekilde hayatımda olumlu ya da olumsuz bir çok şey yaşadım. İyi düşündüklerim de başıma geldi , korkup yaşamak istemediklerim de 🙂

O yüzden hep olumluyu çağırmaya çalışıyorum, olumsuz düşünmememeye gayret ediyorum. En başta Allahtan herşeyin hayırlısını isteyip, tevekkül ediyorum. Yani güzel şeylerin olması için elimden geleni yapıp gerisini yüce Allah a bırakıyorum ve herşeyin yoluna gireceğine inanarak içimi ferahlatıyorum. Sonra sabırla yoluna girmesini bekliyorum ve istediğim oluyor 😃

Evet @baycan bu konuda ben de size katılıyorum hayırlısını istemek gerekiyor. Çünkü bazen bir seyi o kadar çok istiyoruz ki, isteğimiz yerine geliyor, bununla birlikte olumsuz durumlar yaşamak zorunda kalıyoruz. Çünkü isteklerimizin yerine gelmesi için bir takım yollardan geçmemiz gerekiyor. Acı veya tatlı

Posted using Partiko Android

Olmasını istediğim bir şey olmuyorsa çok üzülmüyorum, olmamasında da vardır bir hayır diyorum ☺️

Evet aynen öyle. Benim de çok istediğim bir sey vardı ve artık bu bilinçle yaklaştığım için olaylara, olmazsa bu sefer üzülmeyeceğim dedim. Şu an iyi ki olmamış diyorum çünkü istediğim yerine geldi ama daha iyisi ve beni daha mutlu edecek şekilde yerine geldi:)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69394.55
ETH 3894.24
USDT 1.00
SBD 3.73