You are viewing a single comment's thread from:

RE: 10 Türk Romancısı - Pınar Kür

in #tr6 years ago

yazıyı paylaştığınız an okumaya başlamıştım hatta yarısına gelmiştim ki gelen bir telefona bakınca unutmuşum, saatler sonra okudum ve ne kadar naif anlatmışsınız.. aslında bu zordur sevdiğini bir başkasına anlatmayı pek istemez insanlar:)

pınar kür şu an hatırlayamadığım bir sebepten dolayı negatif olarak kodlanmıştı zihnimde, şimdi ise merak ettim kendisini ve kitaplarını🙆‍♀️

Sort:  

Herkesçe sevilen yazarlardan değil Pınar Kür. Seçkinci bir duruşu var, kendisinde ziyade roman kahramanları öyle en azından. Nabza göre şerbet veren bir insan değil. Kendisiyle kişisel olarak da çok iyi anlaşabildiğim söylenemez(yaratıcı yazarlık kursuna katılmıştım). Yine de büyük bir yazar bence.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59836.36
ETH 2365.02
USDT 1.00
SBD 2.47