You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yazmak Üzerine Karalamalar #01

in #tr6 years ago

yazmasam deli olacaktım.

ilk defa bu şekilde bir yazı okuyorum senden ve bu çok hoşuma gitti:)

ben de bazen o kadar anlatmak, yazmak istiyorum ki boş sayfaya bakıyorum elimde kalemle ama bir tek cümle gelmiyor, o cümle gelse devamı akıp gidecek ama gelmiyor bir türlü:) onları çağrıştırdı bana bu satırlar:)

Sort:  

Öyle başladı zaten ne yazsam ne yazsam diye düşünürken birkaç cümle karalayıp karalayıp sildim, sonrasında yazdım ve tekrar sildim, tekrar değiştirdim :))

Bu tarz yazılardan daha fazla mı gelse acaba, daha yazılacak çok şey var aslında da kararsız kalıp hangisini seçeceğimi şaşırıyorum :))

ben oyumu bu tarza veriyorum:)
daha çok gelmeli bence:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62549.96
ETH 3022.14
USDT 1.00
SBD 3.67