Sort:  

Evet o da ortalama bazen 5 litreyi geçtiği oluyordu, her gittiğimiz ortamda illa ki bir gazlı içecek olur o tüketilirdi. Uykudan uyanır uyanmaz içerdim diyorum, siz hala 3-4 litremi diyorsunuz :)

Gastrit, ülser olmadığım için şanslıyım aslında ama yan etkisi kilo oldu işte. O da istedikten sonra gidiyor :))

@kagantrky greyfurt suyu nedir ya ilk defa duyuyorum yazıyordum ki aklıma geldi, ben öğrenciyken yoktu öyle şeyler. Bir malta vardı onu da bira sanarlar diye pek almazdık. Sonradan çıkmaya başladı diğer türlü içecekler :)

Aynen yeni bir içecek sayılır birkaç yıllık fakat uludağ limonata benzeri bir şey bu litrelik içecek :D limonata ve türevlerinden en sevdiğim budur :) hem daha az zararlı geliyor bana

gerçekten 3-4 litre mi :D benim maksimum içebildiğim içecek uludağ'ın greyfurt suyu :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59479.71
ETH 3174.48
USDT 1.00
SBD 2.44