You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tarihi Pilavoğlu Han Çarşısı – Gezi Yazıları

in #tr5 years ago

harika görseller arasında kayboldum resmen, buraları bilen biriyle gezmek lazım :)

Sanatsal bir insansanız ilginizi çekecek oldukça fazla şeyler bulabilirsiniz. Bense olaya ne garip şeyler edasıyla yaklaştım.

:)) gayet güzel aktarmışsın

Aşağı kattakilerde yoğun boya kokusunu almasanız da üstte olan atölyelerde bu kokudan bayılabilirsiniz.

:) boya kokusunu severim, içimde bi tinerci saklı galiba🤷‍♀️

Aşağıdaki görselleri eşarp diye geçmeyin, üniversite hocası edasıyla yapan bir bayanın ellerinden ebru sanatı ile çıktığından fiyatları oldukça yüksek.

ben izlemiştim yapılışını çok da zor gelmemişti gözüme bence kağıda yapılandan daha kolaydı:)

plak ve pikaplar ilgimi çekti, eski eşyalar kıyafetler hatta duvardaki objeler fotoğraflar ama en çok bu unicorn'lu olanı beğendim, sanırım kağıt kesme sanatının bi örneği çok hoşmuş almak isterdim🙆‍♀️

ellerine sağlık, maziye gitmek gibiydi:)

Sort:  

Vay be sanki ben değil de siz gezdiniz, nasıl yorumlar bunlar :) Hocam tebrik ediyorum, biliyordum sanatsal yönünüzü de bu kadar bilgiyi de beklemiyordum. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.

You got a 11.28% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60004.45
ETH 2418.44
USDT 1.00
SBD 2.43