You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitaplığımın yeni sâkinleri #3

in #tr5 years ago

merak uyandıran son cümleleri okuduğumda ise yayınevleri ile anlaşma yaptığınızı düşünmeye başlamıştım ki..

:)) sadece ilk kitabı okudum, yani 'dolaptan temâşa'yı :)
arka kapaktaki bir-iki cümle yazıdan bazen çok bir şey anlaşılmıyor ve burada anlatabilmek için kısa bir ön araştırma yapıyorum:)

Sort:  

anladım çok güzel olmuş yazınız, kesinlikle okumuş kadar olmuşsunuz. Yayınevleri kısmı şakaydı :) Ama düşünebilirsiniz bu şekilde analiz eden insanlar var ve ben de çok faydalı buluyorum bu tür yazıları.

çok teşekkür ederim 💐
böyle bir şey çok hoş olur ama yayınevleri genellikle sıkıcı kitap tanıtımları yapmayı tercih ediyor gibi geliyor bana neden bilmiyorum🤷‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64182.74
ETH 2768.00
USDT 1.00
SBD 2.66