You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #8: Maonx

in #tr5 years ago (edited)

beni etkileyen bir röportajdı bu
teşekkürler @maonx & @damla 🌼

@maonx'i daha yakından tanımaya vesile oldu, ayrıca doğum günün kutlu olsun tekrardan, nice mutlu yıllara ailenle ve sevdiklerinle..
evlatların da maşallah çok tatlıymış:)

kullanıcı isminin hikâyesini merak ediyordum, şimdi adını ve soyadını o boşluklara uydurmaya çalışıyorum:))

okuduğu kitaplara dair inceleme yazısının çok olduğu ve o güzel çizimlere sahip olan birinin böyle bir göz rahatsızlığı olabileceğini hiç tahmin etmezdim, Allah şifalar versin biraz kendime yakın hissettim sizi.. :(

bana da bu güzel yazıda yer verdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim..🌼


@avina'nın sorusuna ne cevap vereceğimi bilemediğim için geciktirdim yorumumu çünkü aklıma bir şey gelmiyor bu tarz sorularda, gerçi hâlâ ne yazacağımı bilemiyorum ama bir ayet var beni etkileyen zor zamanımda imdadıma yetişen onu yazayım o zaman..

Yaptıklarına karşılık onlar için saklanan müjdeyi kimse bilmez.
Secde, 17

Sort:  

Sevgili @sudefteri beklettigine değdi doğrusu, herkesin imdadına yetişecek bir ayet bence teşekkürler...

çok teşekkür ederim, böyle düşünmene sevindim..

Estağfurullah, böyle düşünmemek için bir neden yok ve yüce kitabımızın her ayeti can verecek birer vesikadır aslında, ben teşekkür ederim...

evet ne güzel dedin, 'can verecek bir vesika..'

Çok teşekkürler @sudefteri. Dün akşam bazı tahminler geldi. @avina hocam ismi, @sahinadm hocam soyadımı tahmin ettiler.
MustafA OsmaN.:))

Avina hocamın sormuş olduğu soruya verdiğiniz cevap ta çok etkileyici. Yüreğinize sağlık..

Ben Mustafa Oğuzhan diyorum böyle daha havalı sanki hocam :)

Evet çok havalı oldu hocam.:))

benim de aklıma ilk gelen Mustafa oldu ama soyadında çok çeşitli şeyler geliyor bulmaca gibi oldu biraz bizim için sanki bu tahminler:)

teşekkür ederim ayrıca..

Evet akla ilk Mustafa ismi geliyor ama Murtaza da olabilir, Musa da olabilir, hatta Mirza bile olabilir.
Soyadıma 'Olgun' da uyuyor. ama değil. :)

Teşekkürler canım. Az önce senin kulaklarını çınlattım :))

Akşam okursun.

eyvah @steinhammer röportajında ne dedi acaba hangi taşları attı:)
aklıma bir şey geliyor ama bakalım:)

kimselere karışmadım valla :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70190.79
ETH 3740.89
USDT 1.00
SBD 3.69