You are viewing a single comment's thread from:

RE: @gezi Projesine Hazırlık ve Türkçe Yazıları Destekleyen Güzel Projeler

in #tr5 years ago

güzel insanlar burada olmaya devam ettikçe, bir şeylerin daha iyiye gideceğine dair inancım kuvvetleniyor..

@etasarim'a da teşekkür ederim, kendilerini biraz yorduk ama çok güzel oldu:)
@damla @baycan ve @sahinadm sizleri anlatmama gerek yok artık:) 💐

Sort:  

Teşekkürler. :)

Posted using Partiko Android

keyifle yaptık biz teşekkür ederiz :)

Ben de emeği geçen herkese teşekkür ederim ☺️
@etasarim logo çok güzel olmuş ellerine sağlık. Karşılıksız yaptığın için de ayrıca yüreğine sağlık hocam.

Bizler bu sistemi seviyoruz ve ayakta durması için gönüllü olarak burdayız bir çok arkadaşımız kardeşlerimiz gibi...

Bir mahalle düşünün, sevdiğiniz huzur bulduğunuz, steemitte öyle benim için ve benim gibi düşünenler için .

teşekkür ederim @baycan hocam beğenmenize sevindim. düşüncelerinize de ayrıca katılıyorum :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68775.79
ETH 3844.41
USDT 1.00
SBD 3.66