You are viewing a single comment's thread from:

RE: BİRAZ NOSTALJİ

in #tr5 years ago

bayıldım anlatımına, fotoğraflara🙆‍♀️

bize altın kızlar lakabını takmışlardı. Çok neşeli gülen bir gruptuk. Neye güldüğümüzü bilmezdik, hep gülerdik, hatta bir gün çok güldüğümüz için dersten atılmıştık ve dışarıda gülmeye devam etmiştik. Kendimizi gülmekten alıkoyamıyorduk, birbirimizin yüzüne bakıp bakıp gülüyorduk sadece.

altın kızlar, zümrüt kızlar harikasın:)
bu olay bana da hiç yabancı gelmedi, aynısını yaşadık ama 3 kişiydik biz:)
hocanın 'çıkın dışarı' dediğini duyar gibiyim hâlâ:D
dersten atılınca biz de dışarda basket oynamıştık bir de olayın üstüne:)

cana yakın, arkadaş canlısı, yardımsever, temiz kalpli ve hoşgörülüdür.
mutluluğu gerçekten hak eden bir arkadaşımızdır.

yıllığında yazanları okuyunca hiç değişmediğini anladım, hâlâ orada yazan belki de daha da fazlasına sahip ve mutluluğu gerçekten hak eden birisin💕

Sort:  

Beğeneceğini biliyordum tatlım 🤗

Burada sizlerle olmam bir tesadüf değil güzel bir kader birliği. Lisede altın kızlar , burada zümrüt kızlar bu nasıl bir tesadüf insan hayrete düşüyor değil mi?

hocanın 'çıkın dışarı' dediğini duyar gibiyim hâlâ:D
dersten atılınca biz de dışarda basket oynamıştık bir de olayın üstüne:)

:)) o yıllar ne güzel geçiyor dimi🥰 dertsiz tasasız, ekmek elden su gölden:)) herşey laylaylom kakara kiliri 😂

yıllığında yazanları okuyunca hiç değişmediğini anladım, hâlâ orada yazan belki de daha da fazlasına sahip ve mutluluğu gerçekten hak eden birisin💕

İnsan özünden ayrılmıyor, yıllar geçtikçe özüne daha sıkı sarılıyor. Mutluluk hepimizle birlikte olsun tatlım güzel yorumun beni çok mutlu etti sen de mutluluğu hakeden güzel kalpli bir insansın iyiki varsın canım iyiki buradasın ve iyiki tanımışım seni zümrüt kız 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95