You are viewing a single comment's thread from:

RE: Serenity

in #tr5 years ago

sana da merhaba Doktor 🙆‍♀️
gecenin en koyu vaktinde böyle bir yazıyı okuyarak güne başlamak çok iyi geldi, aydınlandı sanki bir şeyler :)

fotoğraflar çok güzel dememe gerek yok umarım ileride bahsettiğin hikâyelerini de okuyabiliriz.
ve seni kıskanmış olabilirim belki de arkadaşını ya tamam ikinizi de :)
japonya fotoğrafında kaldım ben..
en çok gitmeyi, gidip de dönmemeyi istediğim yerdir kendileri:)

Sort:  

eski motivasyonumla yazmayalı çok olmuş su defteri. Yazarken o eski keyfi aldım. Yani umarım ileride ben de onları yazabilirim :)

Sana o fotoğrafın altında selam vermeliydim. Acele etmişim. Umarım gider de sadece tatile dönersin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16