You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ulu Nostalji

in #tr5 years ago

ya okurken gülümsedim eski günler geldi aklıma:) ne kadar eğlenceli bir cevap, hiç böyle meyil atanımız olmadı ki ya:D

Yahu, eskiden taa ben küçükken, apartmandaki posta kutusunda bu tür şeyler bulurdum ve hiç çoğaltıp milletin posta kutusuna atmazdım. Şimdi şimdi anlıyorum ki sanırım ondandır, böyle büzük ve ezik oluşum.

posta kutusunda böyle mektuplar bulurduk ben de okuduktan sonra boş olan yandaki kutuya atardım :)
bi arkadaşım vardı fotokopi çektirip 13 şanslı kişiye attığını söylemişti acaba işe yaradı mı ya merak ettim şimdi:)



🙄

Sort:  

ben de okuduktan sonra boş olan yandaki kutuya atardım :)

Ya ama sen çok uyanıkmışsın, tebrik ederim :))

O arkadaşını bi gugıllamak lazım :) Duvar yazısı da harikaymış :D

Teşekkürler güzel yorumun için.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01