Hediyeleşmek kalpleri yakınlaştırır...

in #tr6 years ago (edited)

Ne zaman kendimi yorgun hissetsem veya herkesten, her şeyden kaçmak istesem rengârenk iplerime sığınıyorum. Onlara dokunmak, yüzüme sürmek ve yumaklarla kedi misâli oynamak hoşuma gidiyor:) Hele ki ortaya güzel şeyler çıktığında karşıdan ona hayranlıkla bakmayı çok seviyorum, tıpkı bu uyku arkadaşı Tavşik'e duyduğum sevgi gibi:))

Bu tutkunun da olumsuz yanları var tabii... Sürekli yeni renkleri yeni ipleri takip edip hepsini almak istemek gibi mesela:)) Özellikle Hobium'da gezip beğendiğim her ipi sepete atmak terapi gibi geliyor:)

Bu pembeden vardı şimdi toz pembe almalıyım, aa bordo rengi de çok hoşmuş, e bunun yanına krem rengi ve lacivert yakışır, bak bu kırmızının tonu da çok hoşmuş, hele şu ebruli iplere ne demeli

diye diye sepeti dolduruyorum. O an anlamıyorum ama ödenecek tutara geldiğimde karşılaştığım manzara hiç hoş değil:(

Ya acaba hangisine daha az ihtiyacım var

diyerek içlerinden bazılarını çıkarmaya çalışmak gerçekten üzücü:/ Çünkü gelen koli o kadar büyük ve ağır oluyor ki, içinden çıkanları koyacak yer bulamıyorum bu kez:D


Bu hissi bir de kitap sitelerinde yaşıyorum...

Bak bu indirime girmiş at sepete, bu serinin 2.si de çıkmış hemen koy sepete, şu çocuk kitabını küçükken okuyup çok sevmiştim, kutüphânemde de olsun, ee ne duruyorsun o zaman at sepete

diye diye o kadar kitap alıyorum ve hepsini okumaya vaktim yetmeyeceğini bile bile tekrar alıyorum, bağımlıyım itiraf ediyorum:))


İplerime geri dönersek; bazen ne öreceğimi bilmiyorum, başlayalım bakalım neye benzeyecek diyorum:) Bazen de acayip formüllü modellere bakıp oyuncak yapmaya çalışırken kendimi lisedeki matematik derslerinde sanıyorum:) (2×1V)×4 (7×3V)54 görünce aklıma hiç iyi anılar gelmiyor ama, bunu örmenin de başka çaresi yok gibi:)

Buraya geldiğimde paylaştığım ilk konulardandı ama çok eskilerde kaldığı için tekrar eklemek istedim bu resmi:) Rengârenk kalemlikleri ve kalem başlıklarını da iki şirin ve güzel kız için yapıp hediye etmiştim, sevinmeleri yeterdi beni mutlu etmeye😊

image

Daha sonra her boş vaktimde bu şekilde küçük otantik çantalar yapmaya başladım. Bunları isteyen kalemlik veya makyaj çantası olarak ya da çantada fazla ağırlık yapmayan cüzdan niyetine de kullanabilirdi:)

İlk olarak kendim kullandım tabii:) Sonra anneme, teyzeme ve arkadaşlarıma hediye ettim. En son annemin çantasını çok beğenen bir arkadaşının ricası üzerine ona ve kızına da yapıp anneme bıraktım, bakalım beğenecekler mi:)


Genel olarak bana verilen hediyelerde de para ile alınan şeyler yerine kendi el emeğiyle yaptığı, benim için vakit harcadığı, kendinden küçük dokunuşları olanları seviyorum. Bu belki kuru boyayla yapılmış bir resim veya bir dörtlük olabiliyor bazen:)

Hediyeleşmek kalpleri birbirine yakınlaştırır, dostluğu arttırır, gönüllerdeki dargınlığı giderir...

Ben de sevdiklerime her yerde olan kendisinin de sahip olabileceği şeyleri almaktansa, onun sevdiği tarzda ve renkte bir şeyler yapıp hediye etmeyi çok seviyorum daha mutlu olduklarını görebiliyorum. Yukardaki küçük ayıcık ve Tavşik de dahil hepsi bu niyetle yapıp gönderdiklerimden...😊


Okuduğunuz için teşekkür ederim:)
Peki size en çok ne gibi şeylerin hediye edilmesine mutlu olursunuz? 🙆‍

Sort:  

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

Senden aynı bir örnek abla var bende ama o yün iplerle örmeyi seviyor son zamanlarda da nakışa sardı öyle bir anlattın ki sanki ablam. bir dükkan açarsınız di mi elinizdeki o malzemelerle .D
Çok güzel uğraş ama keşke herkesin böyle severek yaptığı bir hobisi olsa onla ilgilense huzur bulsa daha güzel olcak herşey .)
Emeklerine sağlık .)

çok teşekkür ederim ablanızla aynı şeylerden zevk almamıza sevindim:)
bağımlılık gibi oluyor ip üstüne ip alarak küçük bir dükkan açacak malzemeyi ediniyorsunuz farkında olmadan:))

Bu arada unuttum çok güzel yazmışsın duygularını yaşadım resmen yüzümü güldürdüğün için teşekkürler .)
Üstünde düşünülen, emek verilen hediyeler en değerli olanlar bence de .) önemsendiğini gösterir onlar .)

hoşunuza gittiyse ne mutlu bana😊

@sudefteri ben kalemliklerini çok beğendim. Sevdiklerine kendi yaptığın ürünlerden hediye vermen çok değerli.Senden bir parça hep onlarla oluyor.Ben verilen tüm hediyelerden dolayı çok sevinirim.Ama oğlumun 1.sınıfta anneler günü için çizdiği resmi hep saklarım.
Sosyal medya hesaplarından bu tarz ürünler satanlar oluyor.Sen de deneyebilirsin:)

çok teşekkürler beğenmene sevindim, oğlunun yaptığı resim de paha biçilemeyenlerdendir😊

şu an hediye olarak yapıyorum ama belki ilerde düşünebilirim:)

çok güzel ve renkli bir uğraş edinmişsiniz, benim hayatta oturup yapamayacağım bir şey bu.

  • Ben herhalde eşyalardan çok sosyal içerikli mesela dag tırmanışı, safari, rafting, çadırda kalma, ucaktan atlama :) gibi topluca yapılacak aktivite hediyelerinden memnun olurum.

Ama en büyük mutluluk sevdiğin kişiden hediye almaktır. ne olduğu farketmez dimi 😛

Keşke bi tanıdığım okusa da alsa 😇

çok teşekkürler beğenmenize sevindim:)

ben de gezmeli aktiviteli şeyleri severim tabii kim sevmez ki:)
belki bi tanıdığınız okur belli olmaz:)

Eline sağlık çok güzel stres atar bu el işleri :) elinde güzelmiş derlerdi gençliğimizde :)

çok teşekkür ederim beğenmene sevindim, evet öyle derlerdi eskiden😊

Tavşik gelmiş yine :)

Bunları yapıp yapıp hediye ediyor olman da çok güzel, ne kadar güzel bir uğraş.

Eski kız arkadaşlarımdan birine 14 Şubat'ta özene bezene 2 günümü harcayarak bir tablo hazırlamıştım, anılarımızı biriktirdiğimiz. Artık ne kadar kötü olduysa birkaç hafta sonra ayrılmıştık. El emeği göz nuru hediye dönemini o ara kapadım :D

teşekkürler :)

öyle tablo hazırlayıp anılarla süslenen bir hediye çok özel olmalı, yazık olmuş gerçekten..

@trliste için tebrik ederim canım uine harika bir uazı olmuş emeğine sağlık güzel arkadaşım 😃

çok teşekkür ederim güzel arkadaşım beğenmene sevindim😊

Ellerinize sağlık, çok başarılı duruyor.
Ha bir de, bence de birine bir hediye verilecekse kendi emeğin olması çok önemli..

çok teşekkür ederim, benimle aynı fikirde olmanıza da sevindim😊

Benim hobimde kucuk kucuk seker hamurundan kurabiyeler yapmakti. Bir dunya aparat, renk renk seker hamurları ve kalıplar.. Herkese ozel gunlerinde hediye olarak yapar gotururdum..şimdilerde uzak kaldım.. Sizin hobinizde cok guzelmis. Ellerinize emeginize saglik

teşekkür ediyorum:)
bir şeyi hobi olarak yapmak isteyince bir sürü aparat gerekiyor devam edebilmek için:))
sizin hobiniz de çok tatlıymış😊

Bence çok güzel bir uğraş, vakit alıyordur ama çok zevkli olduğuna eminim. Belki zamanla satışını da yapabilirsin, aklıma öyle geldi birden. @sudefteri çok yeteneklisin ♥

evet çok tatlı bir uğraş, acayip stres alıyor öneririm:)
teşekkür ediyorum beğenmene sevindim, şimdilik hediye olarak yapıyorum belki ilerde düşünebilirim💕

Karşındakini anlamak ve onun da seni anlaması gerçek dostlukların en güzel tarafı gerçekten .
En güzel hediye de dostlarına @sudefteri ile dost olmak bence. 💕

🙏😗💕

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65862.35
ETH 3444.22
USDT 1.00
SBD 2.68