You are viewing a single comment's thread from:

RE: AYKIRI FİKİRLER...

in #tr5 years ago

çok kritik noktalara değinmişsin @avina. çok güzel bir yazı olmuş.

bu seçimde bahsetmekten ne kadar kaçınsam da kadın bilim insanlarıyla avrupayı geride bırakan bu ülkede aynı sesin siyasette yankılanmamasını, bu seçimin en büyük kayıbı ve ayıbı olarak görüyorum ben. eşitlik karşındakinin hakkını vermekten çok çoğunluktan feragat etmektir.

umarım güzel günler göreceğiz. eline sağlık!

Sort:  

Teşekkür ederim @steinhammer aslında bende bu seçim ile ilgili konuşmayı çok istemezdim o yüzden kısa kesmeyi uygun gördüm fakat şöyle bir durum var ki belki de Türkiye'nin siyasi tarihinde konuşulması üzerinde tartışılması için ve herkesin kendine çeki düzen vermesi noktasında en iyi mesajları vermek adına en uygun sonuçları doğuran seçim oldu sanırım bana göre...

haklisiniz, katiliyorum. diliyorum ki katilanlarin sayisi gun gectikce artar.

Artmak zorunda hocam yarına güzel bir dünya bırakmak istiyorsak bu kaçınılmaz...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58067.54
ETH 2469.39
USDT 1.00
SBD 2.40